GEL GAMBIR JANTAN (MenSkin Gel)

BLogTips
0


 


Soalan Lazim (FAQ):

Apa itu Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel)?
Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel) adalah produk yang diformulasi dari bahan organik terpilih dari Malaysia, Indonesia, Arab Saudi, India, Afrika. Bahan-bahan terpilih ini diproses menggunakan teknik pengilangan moden di Malaysia  mengikut garis Good Manufacturing Practices (GMP), Halal, Bersih dan Selamat malah lulus KKM.

Boleh Saya Tahu Kandungan Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel) Ini?
Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel) adalah gel yang dihasilkan 100% bahan organik terbaik dan terpilih antaranya Uncaria Gambir, Sandalwood, Virgin Coconut Oil, Spearmint, Papermint, Aloe Vera dan Jojoba Oil.Jika anda lihat semua produk untuk menghasilkan Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel) ini adalah dari bahan organik. Ia tidak dicampur dengan sebarang bahan kimia berbahaya ataupun dadah terlarang!Ia selamat, bersih, halal dan tanpa kesan sampingan.

Adakah Gel Gambir Jantan sama dengan Gambir Sarawak?
Anda jangan TERKELIRU! Gel Gambir Jantan 100% berbeza dengan Gambir Sarawak. Gambir Sarawak hanyalah getah pokok yang dipotong nipis. Ia banyak dijual dalam bentuk kepingan kecil ataupun dibotolkan. Untuk menggunakan gambir sarawak, anda perlu bancuh getah tersebut dengan air, kemudian baru disapu di alat sulit lelaki. Jika salah bancuhan, pengguna atau pasangan akan berasa panas apabila bersama dan simptom sampingan boleh terjadi kepada pengguna di mana kulit alat sulit boleh melecet atau mengelupas. Ia sangat berisiko jika kerap diguna.


Berbeza dengan Gambir Jantan. Gel ini diformulasi menggunakan bahan organik terpilih dengan sukatan yang tepat bagi menghasilkan gel yang terbaik, selamat tanpa kesan sampingan.

Satu tiub ada berapa gram?
1 tiub ada 10 gram. Satu tiub dianggarkan penggunaan untuk 1-2 bulan. 1 tiub boleh guna banyak kali. Guna bila nak bersama sahaja. Harganya terbaik, berbaloi dan yang penting hasil yang ingin dinikmati!
Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel) ni halal dan daftar KKM tak?
Produk ini telah didaftar dan lulus KKM dengan nombor pendaftaran NOT150502642K, Syarikat pengeluar produk ini adalah 100% milik bumiputera islam dan kilang juga adalah kilang milik bumiputera islam dengan status GMP, Halal dan kilang berdaftar dengan KKM.

Kami tidak sesekali menjual produk yang boleh membahayakan pengguna melalui produk yang tidak selamat dan mengandungi kesan sampingan! Sebab itulah kami melalui proses RnD selama bertahun untuk hasilkan produk 100% organik, bebas bahan kimia berbahaya atau dadah terlarang tanpa kesan sampingan yang mudaratkan kesihatan pengguna!


Saya ada masalah apabila bersama, saya sering pancut awal 2 minit - 5 minit. Saya sering tidak dapat memuaskan nafsu isteri saya, sebab setiap kali saya bersama, saya berasa mudah ngilu dan cepat geli. Adakah produk ini dijamin membantu saya melewatkan pancutan awal?
Jika anda mencari produk yang boleh membantu melewatkan pancutan awal, Gel Gambir Jantan inilah jawapannya! Dari respond 1583 orang pengguna yang telah mencuba, rata-rata feedback yang diberikan, mereka mampu bertahan antara 20 minit hingga 60 minit. Ada satu kes yang kami dapat, pengguna ini mampu bertahan hampir 3 jam!

Kami tidak mereka cerita. Mereka telah menikmati apa yang mereka cari selama ini. Tibalah masanya anda pula merasai perbezaannya selepas menggunakan Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel) ini!


Sekali lagi,

Dengan penggunaan yang betul, anda mampu bertahan antara 20 minit hingga 60 minit tanpa perlu tewas awal lagi!


Menarik! Boleh saya tahu bagaimana cara yang berkesan untuk guna Gel Gambir Jantan?

1. Picit sedikit gel di tangan
2. Sapu rata gel kat kepala anu dan area yang anda rasa geli dan ngilu selama 1 minit.
3. Biarkan gel meresap selama 30 minit.
4. Selepas itu boleh bersama pasangan.
- Respond pengguna yang ikut aturan pengguna di atas mampu bertahan 20 minit hingga 60 minit.


Wah! Saya kembali bersemangat selepas membaca info Gel Gambir Jantan (MenSkin Gel) ini!
Ya! Itulah respond yang kami terima! Ramai yang kembali gagah perkasa selepas bertahun-tahun mencuba! Anda juga patut mencubanya!

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)