Rahsia Urutan Cakar Harimau Untuk Hubungan Kelamin


Bila sebut pasal "Cakar Harimau" nie, ramai la yang tersipu-sipu malu terutama sekali kaum wanita la. Sebab ape? Emm..Sebab diorang yang akan buat kat suami masing-masing (takkan kat suami orang plak ye tak?). Kalau si suami nak buat kat Isteri pun no problem...boleh jek...

Untuk yang belum kahwin tu, baca jek dulu eh nanti bila dah nikah boleh lah praktis masa malam pertama. Ok, kita mulakan kelas.

Bagaimana Menjaga Hati dan Maruah Suami..

1- Kelemahan suami
Jangan sesekali mendedahkan kelemahan suami anda di hadapan orang lain walaupun anda seorang pelawak.Jagalah maruah dirinya walau di hadapan seorang yang cacat penglihatan dan cacat pendengaran. Apatah lagi jikalau anda menceritakan kepada orang tentang ketidakupayaan suami anda di ranjang. Contohnya anda berkata di hadapan sedara mara anda tentang suami anda yang boyot yang tengah makan mi bandung di meja makan:
'Abang Pul kamu ni bukannya boleh harap sangat kalau drive jauh-jauh. Nak gi KLCC pun akak takut sebab drive kereta sikit aje dah mengantuk, takut tertido plak tengah drive hehe'.

2- Jayakan Rancangan Suami
Jika suami anda sedang merancang untuk membuat atau membeli sesuatu yang surprise dan tanpa sengaja suami anda terbagitau atau anda tahu dari sumber lain,maka anggaplah yang anda tak pernah tahu atau buat-buat surprise dan teruja. Jangan sesekali cakap kat suami anda pulak ' Ala Ana dah tahu dah yang abang nak belikan bunga ros ni, tak surprise pun'.

3- Beri Pilihan yang Bernas
Jika suami anda bercadang hendak menghadiahkan sesuatu dan meminta pandangan anda nak pilihan yang mana satu,maka anda kenalah bagi pilihan anda dengan segera sebab pada masa itu suami anda memang sedang bersedia sepenuh hati untuk bagi hadiah kat anda dengan sepenuh jiwa. Juga bagitau dengan lebih spesific jenis yang anda suka supaya suami anda membeli barang yang tepat dengan citarasa anda.

4- Berterima Kasih
Jika suami anda menghadiahkan sesuatu kat anda maka ucapkanlah terima kasih pada diorang. Peluklah diorang dan adegan seterusnya mengikut kesesuaian. Dan sekiranya anda kurang suka dengan hadiah tersebut, jangan sesekali mengherdik suami anda dengan berkata 'Lar apesal beli yang kaler pink ni, orang suka yang kaler purple. Kan orang pernah kata dulu'. Sebaliknya selepas adegan di atas tadi, cakap lemah lembut dengan suami anda, ' Terima kasih abang sebab belikan hadiah ni. Nini tahu abang sayang Nini. Tapikan kalu lain kali abang nak belikan hadiah kat Nini, Nini lagi suka kalu abang belikan yang kaler purple'.

5- Kisah Lama
Simpan rahsia atau kisah-kisah zaman remaja atau zaman sekolah menengah mahupun zaman student anda yang tidak berkaitan.Jangan sesekali menceritakan kisah pelajar lelaki yang ingin mengorat anda apatah lagi jika anda pernah ada boyfriend. Cerita pasal jejaka yang pernah datang meminang pun tak payah jugak. Walaupun digesa oleh suami anda, bagilah alasan untuk cerita topik lain atau cerita ala kadar sahaja kerana jika anda masih boleh bercerita secara detail ini akan menimbulkan rasa kurang senang di hati suami anda kerana diorang mungkin menganggap anda masih menyimpan kenangan lama. (Tu la sapa suruh anda gatal sangat nak ada boyfriend dulu hik hik).

6- Hias Diri
Hiaskan diri anda dengan wangian dan jaga kebersihan tubuh badan anda terutamanya di bahagian 'sarung keris'. Jangan sampai ada suami yang mengherdik anda dengan berkata ' Awak ni tak pandai jaga 'sarung keris' ke? Saya rasa macam jalan dalam selut'.

7- Solat Awal Waktu
Usahakan untuk solat pada awal waktu. Semasa suami anda ke masjid untuk solat berjemaah, anda pun tunaikanlah solat juga di rumah. Jangan sampai suami dah balik dan tiba-tiba diorang perlukan anda tapi anda pulak baru terhegeh-hegeh nak amik air sembahyang.

8- Jaga Akhlak
Jagalah maruah suami anda apabila anda bekerja mahupun ketika di luar rumah atau di tempat terbuka dengan:
a. Tutup aurat dengan sempurna
b. Jaga tingkah laku serta lenggok perjalanan
c. Jaga pertuturan anda, jauhi dari slot mengumpat
d. Jangan terlalu berani dalam pergaulan dengan lelaki lain termasuk rakan sepejabat
e. Jagalah suara anda, Kalau berkaraoke lagilah jangan
f. Pandu kereta dengan profesional, jangan terlalu ganas atau terlalu lembap

9- Hubungan Baik Dengan Mertua
Tanya khabar dengan menghubungi mak mertua. Jika pergi makan angin ke belikan sedikit buah tangan untuk mak mertua selepas membeli buah tangan untuk mak anda sendiri.

10- Bijak Belanja
Rancang perbelanjaan barang-barang rumah dengan bijak. Jangan sampai membazir,jika dapat menjimatkan lagi wang yang diberi oleh suami untuk barang keperluan rumah itu sangat bagus. Suami akan rasa bangga dengan isteri yang bijak berbelanja.

11- Urutan
Belajarlah cara-cara mengurut suami, cakar harimau, urut labah-labah ke. Aku cadang nak belajar urut ala SPA hehe.

12- Sangka Baik dan Tanya
Jangan buruk sangka dan buat andaian sendiri. Tanya dan bincang bersama suami anda tentang perkara yang anda musykil. Tanya betul-betul pendapat suami anda sebelum melakukan sesuatu yang anda rasa perlu mendapat persetujuan dari diorang.

13- Muhasabah Diri
Koreksi diri anda setelah beberapa ketika, mungkin sebulan sekali ke atau sekurang-kurangnya setahun sekali ok kot. Kalau aku, aku mungkin akan buat peraturan di mana dalam satu kala setiap 6 bulan ke, setahun sekali ke, kitorang akan sit down dengan suasana yang romantik untuk mesyuarat agong. Dalam mesyuarat itu setiap dari kitorang akan memuhasabah diri dan meminta pasangan meluahkan segala apa kekurangan atau kesalahan yang telah dilakukan mungkin tak disedari selama ini.Nyatakan harapan kepada pasangan masing-masing.Suasana mestilah dalam keadaan minda yang terbuka dan berlapang dada serta sedia menerima segala teguran dan kritikan yang membina. Pastu masing-masing minta maaf atas segala kelemahan diri. Pastu bolehla proceed untuk adegan seterusnya ehem..

14- Galakkan Suami
Sentiasa bagi galakan dan dorongan kepada suami anda untuk mengamalkan agama dengan sempurna. Galakkan suami untuk bersolat berjemaah di masjid/surau. Berilah peringatan dengan lemah lembut dan bijaksana sekiranya mereka terlupa atau tersilap dalam sesuatu perkara.

15- Bermanja Dengan Suami
Selalu bermanja-manja dengan suami. Namun AWAS! Jangan terlalu bermanja kerana kadang-kadang diorang akan rasa rimas dan meluat terutamanya di tempat terbuka. Nak bermanja-manja yang lebih,tempat yang paling sesuai ialah dalam bilik atau di tempat yang hanya anda berdua sahaja.

16- Jadi Isteri yang Berilmu
Cuba untuk menambahkan ilmu pengetahuan terutamanya pengetahuan am setelah pengetahuan agama dan pengetahuan rumahtangga. Jadilah isteri yang agak berpengetahuan terutamanya dalam zaman yang canggih ini. Juga AWAS! Jangan sampai anda hebat dalam teknologi serta perkembangan terkini tetapi jahil dalam ilmu agama, mengaji quran tak pandai, basuh najis pun tak pandai. Tapi apasal suami anda tak ajar ek. MAksudnya jika suami anda agak sibuk mencari nafkah, anda kena lah proaktif sikit, minta suami sediakan tempat belajar atau kuliah agama, belikan buku-buku rujukan agama dan sebagainya. Bantulah suami anda sedikit sebanyak untuk menghadapi hisab di akhirat kelak.

17- Belajar Redha
Didiklah hati anda agar redha dengan keadaan suami anda, redha dengan pendapatan bulanannya. Usahlah anda meminta-minta itu ini begitu begini. Bersyukurlah dengan suami anda itu sebab ramai lagi wanita yang berada di luar sana masih belum mempunyai suami. Usahlah anda menambah lagi stress diorang yang memang stress pasal kerja, nanti lama-lama boleh tekanan darah tinggi, kanser akibat terhasilnya toksin dan juga mungkin akan turut memberi kesan sampingan yang ketara terhadap anda apabila suami anda mudah tertewas dan tak bermaya di ranjang gara-gara stress.

18- Elakkan Perbandingan
Jangan sekali-kali membandingkan suami anda dengan mana-mana lelaki samada suami member anda ke, jiran sebelah ke, ahli keluarga ke atau mana-mana lelaki. Kecuali seorang sahaja sebab semua suami mesti membandingkan dirinya agar mencontohi orang ini. Itulah baginda Rasulullah S.A.W. Galakkan suami untuk mencontohi Rasulullah S.A.W dan mengamalkan sunnah baginda.

TERIMALAH PASANGAN ANDA!! SIAPA DIRINYA PADA MASA SEKARANG!! BUKAN DIRINYA PADA MASA LAMPAU!! PASANGAN ANDA JUGA ADALAH MANUSIA!! YANG BANYAK KELEMAHAN!! MOGA BAHAGIA ITU HAK MILIK BERSAMA!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...