TUTORIAL VIDEO UNTUK HILANGKAN RASA GELI /NGILU KEPALA ZAKAR

Ngilu atau rasa geli pada kepala zakar adalah punca utama yang menyebabkan para suami di luar sana tidak dapat bertahan lama di atas ranjang. Jadi disini dikongsikan teknik senaman untuk menghilangkan rasa geli tersebut dengan kaedah tradisional. Senaman ini perlu sentiasa diamalkan setiap hari hingga berjaya.

Isteri jaga suami dengan masakan, suami jaga isteri dengan prestasi yang mantap di ranjang. Baru isteri tidak mencari lelaki lain.

a. Senaman Pertama - Waktu yang paling baik senaman ini dilakukan di waktu subuh bagi mengeluarkan segala udara kotor yang terperangkap jika nafas disedut dan dihembus separuh penuh ketika tidur. Gerakan ini berfungsi memasukkan udara baharu yang bersih dan segar bagi menyihatkan paru-paru serta urat saraf dengan menyerapkan udara baharu hingga ke urat biji ranting (avioli) yang berada di hujung urat paru-paru. la melatih paru-paru supaya mengembang ke peringkat yang lebih baik.

-Video Tutorial Senaman Zakar-

b. Senaman Kedua - Biasanya lelaki yang sihat akan bangun pagi dengan keadaan zakarnya tegang. Gerakan ini dlilakukan di waktu pagi ketika zakar masih tegang. Bagi yang lemah syahwat atau mati pucuk, gerakan ini dapat menolong mengembalikan kekuatan tenaga batin. Gerakan ini menolong melatih otot kendalian zakar supaya dapat menarik zakar rnenuju ketegangan seimbang. la dapat menambah kemampuan kendalian urat paha; menguatkan dada; membesarkan zakar; mengeluarkan biji zakar serta mengurangkan rasa ngilu pangkal zakar.

Gerakannya ialah duduk dengan keadaan tumit kaki bertemu dan bawakan hampir dengan kernaluan. Tegakkan belakang. Tarik nafas hingga penuh paru-paru, tariklah dengan tempo yang secara perlahan-lahan. Ketika menarik nafas, tekan kedua-dua lutut dengan kedua tapak tangan supaya kedua-dua lutut itu dapat mencecah lantai. Jika tidak boleh, buat setakat terdaya dahulu.
Kedua-dua lengan patut diliruskan bagi mencapai piawai gerakan. Bahu sepatutnya tegak seimbang. Pada waktu yang sama, kemutkan otot zakar supaya kepala zakar kembang. Tahan nafas 7 detik. Hembuskan nafas secara perlahan-lahan. Lakukan lagi gerakan yang sama sebanyak 3 kali.

c. Dari kedudukan sebelumnya, tarik nafas semua secara perlahan-lahan. Dengan perut kedua-dua jari tangan, cari urat paha di bahagian dalam paha dan urut menggunakan perut ibu jari dari hujiung paha ke pangkal paha dan akhirnya gerakan itu melalui tepi batang zakar dan akan berakhir di hujung batang zakar. Urutan dilepaskan jika mahu nencecah kepala zakar. Selepas itu, lepaskan nafas. Gerakan ini bertujuan untuk mengurut urat yang mengalirkan darah ke zakar dan membangunkan urat-urat yang mengalir dan menetap dengan baik di sini. Ia juga membesarkan kembali zakar yang kecil. Anda disarankan supaya urutan dibuat nnenggunakan minyak urut.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...