STRATEGI MULA NIAGA ONLINE YANG MUDAH DAN SENANG

Hari hari dah iklan, takde sapa pun nak beli.
Ade mintak PM, tak balas.
Ade whatsapp, blie tick saja.
Rasa give up dah nak buat bisnes ni.

Ada rasa macam tu?

Modal bisnes berapa ringgit sebulan yang give up sangat tu.
Bukan simpan stok pun.
Topup Rm10 sebulan sekali ja pun.

Kalau online kurang menjadi, uji cuba pulak offline.
Print poster saiz 3A. tampal dekat kedai yang jual produk murah macam "Nasi bajet" "Kedai Rm2".

Lokasi kedai tu memang ramai yang mahu berbelanja dengan murah dan jimat. Apa lagi jika mereka nampak simcard yang jimat topup Rm10 setahun sekali.

Dah nampak strategi bisnesnya?
Mulakan segera.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...