PAKEJ UNLIMITED DATA SERENDAH RM30 SEBULAN YANG TERBAIK UNTUK RAKYAT MALAYSIA

BLogTips
0

Internet pada masa kini adalah suatu keperluan bagi semua warga manusia terutama di Malaysia. Melayari internet di smartphone adalah suatu kewajipan bagi rakyat Malaysia. Dikatakan hingga kini hampir 90% rakyat Malaysia menggunakan internet setiap hari.

Walaupun begitu, kos internet di Malaysia masih dikatakan mahal berbanding perkhidmatan yang disediakan oleh Syarikat Pembekal Perkhidmatan Internet ini.
Bagaimana pun, disebabkan persaingan sengit antara syarikat ini, ada syarikat yang telah berani memberikan data internet tanpa had dengan harga serendah Rm30 sebulan.

Terkini, U-Mobile telah menyediakan pakej unlimited data untuk melayari media sosial seperti Facebook, Instagram, Twitter, Youtube serendah topup Rm30 sebulan.

Pakej ini adalah yang paling rendah, murah dah terbaik setakat ini untuk rakyat Malaysia melayari internet tanpa had. Berikut adalah pakej yang pengguna U-Mobile bakal perolehi jika mereka topup Rm30 sebulan dan membeli pakej UMI-30 ini.

Walau bagaimanapun, terdapat beberapa kelemahan sebagai pengguna U-Mobile yang perlu di atasi segera jika ingin muncul sebagai pesaing utama pembekal data internet kepada rakyat Malaysia.
Masalah tersebut adalah seperti berikut:
**1. Masalah Coverage yang tidak meluas.
2. Masalah speed data yang perlahan walau signal H+.

Anda dinasihatkan untuk memastikan dahulu jika kawasan anda menerima coverage dari U-Mobile sebelum membeli simcard ini.

Beli simcard Unlimited secara Online Disini

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)