Masalah Ketagih Onani, Gadis 21 Tahun Gelisah Setiap Hari.

BLogTips
0

gambar sekadar hiasan
Saya gadis berusia 21 tahun. Belum berkahwin.
Saya ada masalah selalu beronani atau melancap dengan menggunakan jari untuk merangsang bahagian klitoris saya tanpa memasukkannya. Bermakna saya masih dara. Sejak umur 14 tahun saya start beronani.

Umur 15 saya bercinta dengan seorang senior di sekolah saya. Dia mengajar saya cara main ringan2 dan saya turutkan sebab saya teringin merasai nikmat seks. Tapi sekadar ringan2 sahaja tak melibatkan penetration. Sejak tu, saya selalu tukar2 boyfriend dan selalu main ringan2.

Bulan 12 Tahun lepas, saya dah terlanjur dengan boyfriend saya. Kali pertama saya merasai nikmat seks. Kami ulangi perbuatan tu banyak kali tapi saya tak puas. Lepas dia pancut, saya mesti akan main klitoris sampai saya puas.

Baru2 ni, saya dah bertaubat. Saya nak ubah diri saya. Saya dah start pakai tudung, baju lengan panjang, seluar longgar. Dan saya akan berkahwin dengan lelaki yang dah ragut dara saya tu. Cuma masih kumpul wang sikit2 memandangkan kami berdua masih belajar.

Jadi,soalan saya disini. apakah cara untuk mengelakkan diri daripada melancap? Boleh dikatakan sehari 4-5 kali saya akan melancap. Time period pun saya melancap. Walaupun saya dah bertaubat, saya tak boleh tahan. Tergedik2 rasanya kalau tak melancap.

Lagi2 lepas saya dah tiada dara. Saya rasa nafsu saya semakin menjadi2..tolong saya warga krt.saya nak berubah..apa petua nak elakkan melancap?

*gambar sekadar hiasan

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)