LEHA, JANDA DIROGOL WARGA BANGLA

BLogTips
0

Sudah seminggu Kedai Leha Jande tutup, hari ini gua lalu bukak pulak. Gua duduk tempat biasa. Leha terus meluru kat gua ambik order. Raut wajahnya sugul sekali dan tidak bermaya.

"Abang nak order ape?" Suara Leha lemah

"Macam biasa minum teh tarik 1, nasi goreng telur goyang 1, roti canai 1 makan 3 lagi bungkus" gua pesan makanan.

"Jap, mana Leha pergi seminggu ni? Abang terpaksa sarapan kat kedai Ali. Tak sedap! Tawar air dia" gua tak puas hati terus bertanya.

"Abang order air ape kat dia?" Leha pulak tanya gua.

"Air suam je.." gua jawab. Harap2 punch line gua menjadi tapi Leha langsung tak gelak.

"Sebenarnya bang...Leha kena rogol dengan bangla..."

"Apa!!!! Makktoll!!!"

Gua tiba2 naik angin sambil tepuk meja.

"Betul bang...kan ada selalu bangla sarapan juga kat sini tapi dia datang awal dari abang. Tiap hari dia datang...1 hari tu dia makan bayar pakai duit RM100. Padahal cuma RM4.50 je dia makan. Masa Leha nak bagi duit baki dia dah pergi. Leha lari kejar basikal dia. Dia ambik duit Leha bagi tu sambil tersentuh tangan dia...Leha tak sedar ape lepas tu...Leha berada di dalam Hotel yang sama, bilik yang sama. Tetapi, dua harga yang berbeza. Kenapa bayar lebih? Anda boleh mencari hotel ideal anda di trivago. Trivago membandingkan lebih daripada 200 laman web. Anda boleh mencari hotel ideal anda dengan harga terbaik. Hotel? TriVaGo"

Begitulah ceritanya.

Sekian tamat sudah...ha ha ha
#jgnkecamsy
#perutlapor
Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)