TRICK DATA INTERNET 16GB, UNLIMITED FREE CALL HANYA RM30 SEBULAN

BLogTips
0
Internet hari ini adalah barang keperluan bagi rakyat Malaysia. Bagaimanapun, data internet di Malaysia masih mahal dan tidak berbaloi dengan harga yang ditawarkan oleh syarikat telco di Malaysia. Malah masih ramai yang Malaysia hanya menggunakan internet dengan kelajuan basic 64kbs untuk melayari internet dengan topup sebanyak Rm30 untuk sebulan.

Sehubungan dengan itu, saya mahu berkongsi trick untuk rakyat Malaysia dapat menggunakan data internet yang banyak dengan kos hanya Rm30 sebulan. Yang menariknya trick ini adalah halalal toyyiba.

Berikut adalah cara-caranya. Harap baca, hadam dan faham. Sila bagi feedback atau komen jika ada persoalan dan pendapat.

1. Untuk pengetahuan anda, digi ada menjual simcard broadband 16GB data internet dengan bayaran bulanan sebanyak Rm30. Internet 6GB dan Youtube 10GB. Pengguna juga boleh melayari video stream secara percuma seperti di gambar.

Bagaimana pun kekurangan digi broadband adalah simcard ini hanya khas untuk data internet. Ini bermakna pengguna tidak boleh menggunakan simcard ini untuk buat panggilan telefon, sms, whatsapp, telegram yang memerlukan simcard biasa dari telco.

Ini bermakna pengguna perlu menggunakan simcard lain untuk membuat panggilan, sms dan sebagainya yang akan menyebabkan pengguna terpaksa topup 2 simcard setiap bulan. Pastinya kos belanja akan meningkat.

Inilah trick yang saya ingin ajarkan disini.
Simcard untuk call, sms dan sebagainya, pengguna boleh menggunakan simcard TRONEXUS yang berharga Rm29 sahaja.

Apa yang bagusnya simcard Tronexus ialah, pengguna hanya perlu topup SEKALI SAHAJA SETAHUN DENGAN NILAI TOPUP RM10.

Oleh itu, anda boleh guna simcard digi broadband dengan bulanan Rm30 sebulan, sementara simcard tronexus hanya Rm10 setahun.

Anda boleh internet 16GB dan unlimited free call sama rangkaian setahun dengan kos Rm30 sebulan.

Menarik? Berminat?
Boleh Whatsapp 013 973 8209
atau Like Follow dengan tekan button FB di Blog ini.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)