CARA MEMBUAT BERIBU RINGGIT SEBULAN DENGAN MENGGUNAKAN YOUTUBE

firaz
0
Kita selalu mendengar rugutan orang ramai tentang masalag kos sara hidup pada masa kini yang semakin menyedihkan. Bahkan masalah kos sara hidup bukan hanya di sini malahan di serata negara menghadapi masalah kos sara hidup. Punca sebenar kos sara hidup adalah kerana duit yang diperolehi kurang berbanding yang perlu dibelanjakan. Maka setiap bulan gaji yang diperolehi habis sebelum sempat gaji ppada bulan seterusnya masuk. Maka adalah penting untuk semua orang mula mencari lebih banyak duit supaya setiap bulan bajet perbelanjaan tidak sentiasa negatif dan seterusnya boleh membuat simpanan untuk waktu kecemasan yang tidak dijangka.

KERJA LEBIH MASA / PARTIME JOB

Untuk mendapatkan lebih duit pada setiap bulan ramai yang telah mula membuat kerja lebih masa malahah membuat second job untuk mencari duit. Bagi yang masih bujang mungkin perkara begini bukan masalah utama, namun bagi yang telah berkeluarga kerja lebih masa akan menyebabkan hubungan kekeluargaan yang renggang dan mendatangkan masalah yang lebih teruk seperti kecurangan. Apabila masa lebih banyak dihabiskan untuk mencari duit, maka pasangan mula mencari tempat lain untuk mencari perhatian kasih sayang dari orang lain. Seterusnya mencetuskan masalah yang lebih besar seperti penceraian.

Syarat terbaru dari youtube.
KERJA LEBIH MASA DARI RUMAH

Untuk mengelakkan masalah rumah tangga, anda boleh mendapatkan duit dengan menggunakan platform alam maya. Di alam maya terdapat pelbagai cara untuk membuat duit antaranya menggunakan YOUTUBE dengan menyebarkan video untuk tontonan orang ramai.

CARA MEMBUAT DUIT DENGAN YOUTUBE

1. Daftar akaun anda dengan youtube di sini.

2. Design video anda dengan kreatif cara tersendiri.

3. Jangan mencuri video orang lain kerana anda mungkin akan dibanned oleh Youtube.

4. Monetize video anda yang telah di upload.

5. Anda boleh menggunakan APPS ini untuk memudahkan anda menjana dan mengemaskini video youtube anda. Klik gambar untuk download apps ini di andriod anda

SELAMAT MENJANA DUIT DENGAN YOUTUBE

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)