MALAM PERTAMA FATTAH AMIN DAN FAZURA SEBAGAI SUAMI ISTERI

BLogTips
0

Tanggal 27 November 2017 menjadi tarikh penting buat pasangan pelakon popular yang hensem dan cantik iaitu Fattah Amin dan Fazura. Pasangan ini telah menggeparkan industru hiburan apabila mereka bersam-sama ke Mekah untuk melaksanakan umrah seterusnta pulang dengan khabar gembira bahawa mereka telah bertunang. Selang beberapa hari, mereka dilaporkan telah bernikah dalam majlis tertutup yang dihadiri oleh kawan dan keluarga terdekat. Mereka di gelar dengan panggilan FattZura oleh peminat-peminat yang meminati pasangan ini hasil dari lakonan bersama mereka dalam drama Wanita Terindah pada tahun ini.

KRONOLOGI HUBUNGAN CINTA FATTZURA

Berdasarkan perkongsian peminat tegar FattZura di alam maya, perasaan cinta pasangan sama cantik dan popular ini mula berputik semasa sama-sama berlakon bersama dalam drama Cinta di Cappadocia. Semasa drama tersebut Fattah Amin hanyalah seorang pelakon pembantu.


Berikut berkongsian dari peminat FattZura.

"From Manisnya Cinta di Cappadocia (Fattah as supporting cast) to Hero Seorang Cinderella to Wanita Terindah to engagement, and tonight officially married. They have come a long way since 2013 (acting class + shooting), alhamdulillah, they’re made for each other"

MALAM PERTAMA SEBAGAI PASANGAN SUAMI ISTERI

Malam pertama bagi pasangan yang berkahwin terutama bagi pasangan yang kali pertama berkahwin atau lebih mudah disebut siadara dan teruna pasti menantikan saat-saat indah mereka. Malam pertama sebagai suami isteri bila mana kali pertama mereka berkongsi bantal dan selimut. Rasa gugup dan malu kerana terpaksa tidur bersama pasti dirasai terutama pagi pihak perempuan.

**BACA LAGI KISAH MALAM PERTAMA DISINI
Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)