Pengakhiran Menyedihkan Fika dalam Drama JANGAN BENCI CINTAKU, Tahniah Husna dan Shah.

BLogTips
Susulan drama yang tengah meletup di tv3 sekarang, maka ramailah yang tidak sabar menunggu kesudahan cinta tiga segi antara Husna, Shah dan Fika. Maka spoiler dari bacaan novel telah di wunudkan untuk mengelakkan anda menunggu lebih lama.

Maka Lepasni xde lagi dah husna husna husna shah shah shah k atau update status benci geram pada Husna lagi. Teruskan baca pengakhiran yang menyedihkan buat Fika dan Shah.

Tak Sabar Nak Tau Endings Cerita JANGAN BENCI CINTA KU, meh nk citer semlm dah Beli Novel Dia, Gigih baca Sampai Habis, Nak Tahu Kenapa Si Shah Sanggup Bertunang Dengan Husna?

Rupa Rupanya Si Husna Tu Memang Mengandung, dan Si Husna Sendiri Ajak Shah Pergi Chek Up Di Klinik Untuk Buktikan Dia Mengadung, Selepas Itu Dalam Masa Yang Sama Shah Dan Husna Teruskan Perkhawinan Mereka,Dan Dalam Masa Yang Sama Jugak Si Fika Pun Mengandung,Tapi Shah Tak Mengaku Yang Yang Anak Dalam Kandungan Fika Tu Anak Dia,Sebab Shah Termakan Hasutan Husna Mengatakan Anak Yang Fika Kandungkan Itu Anak Irwan.

Oleh Kerana Fika Tidak Dapat Pertahankan Lagi Perkhawinan Mereka,Dan Shah Terlalu Makan Hasutan Husna Maka Perceraian Berlaku Di Antara Mereka,Dalam Keruntuhan RumahTangga Tersebut,Muncul Seorang Lelaki Bernama Mukhriz Berkerja Sebagai Kapten.

Datang Berjumpa Shah Mengatakan Husna Itu Adalah Isteri Dia Yang Sah,Dan Anak Dalam Kandungan Itu Anak Dia Yang Sah,Mukhriz Mengatakan Nama Sebenar Si Husna Tersebut Adalah Doktor Ariana,Mukhriz Dah Lama Mencari Ariana Yang Hilang Kerana Lari Dari Hospital Sakit Jiwa (Hospital Gila).

EPISODE PENUH DRAMA JANGAN BENCI CINTAKU DISINI

Doktor Arinia Mengalami Tekanan Perasaan Yang Parah Ketika Berjauhan Dengan Beliau Ketika Bertugas Di Luar Negara,Sebab Itu Semua Lelaki Orang Dia Nak,Sebab Dia Mengalami Kemurungan Tahap Maksima.

Setelah Mendengar Penjelasan Tersebut,Shah Tidak Percaya Dan Mengatakan Kapten Mukhriz Itu Hanya Mereka Cerita Saja,Oleh Kerana Kata Kata Itu Mukhriz Terasa Tercabar,Dan Dia Siasat Latar Belakang Si Shah,Dan Dia Dapat Tahu Shah Ada Janda Bernama Fika,Maka Kapten Mukhriz Tersebut Datang Jumpa Fika Dan Jelaskan Semuanya.

Oleh Disebabkan Ketampanan Kapten Mukhriz,Si Fika Jatuh Hati,Dan Ajak Kapten Mukhriz Khawin,Oleh Kerana Dendam Terhadap Shah, Kapten Mukhriz Pun Khawin Dengan Fika.

Oleh Kerana Masing2 Dah Ada Isteri,Maka Dato Rosyam Nor Pun Tukar Tajuk Drama Tersebut Dari Jangan Benci Cinta Ku Kepada Isteri Kau Isteri Aku Dan Isteri Aku Isteri Kau.

Fuhh Gigih daku menaip.... Harap Harap Takde Siapa Perasan Atul Klentong Korang ...
Ohh Lupa Nak Tambah,Nenek Tua Meroyan Tu Akhirnya Meninggal Dunia...

Aku pun kena tipu jugak weh... Baca sampai habis pulak tu...

Copy n paste je... 😂😂fuhhh padu padahal tak pernah tgk pon drama ni