Kaki Sajat Lebam Di Rogol Jin Indonesia, Komen Netizen Buat Pecah Perut

BLogTips
0
Sajat sememangnya mempunyai barisan peminat dan pembenci yang selalu suka bergurau senda dan juga gurau kasar, malah ada yang dianggap sebagai gurau bewak bagi masyarakat kelantan.

Kali ini gurauan nya mengenai kes Sajat kemungkinan di rogol kerana kesan lebam yang di post oleh Sajat melalui instagram beliau. Kesan lebam itu dikatakan oleh Sajat kerana terlalu letih berjalan-jalan di Indonesia hingga Sajat terasa sedih dan takut.

Bagaimana pun, komen dari followers Sajat telah membuatkan pembaca yang lain ketawa hingga pecah perut. Ada yang mengatakan Jin telah muntah kerana ternampak burung Sajat semasa mahu merogol Sajat.


Ada pula yang mengatakan Sajat kencing berdiri semasa di Indonesia hingga menyebabkan kakinya lebam kebiruan tersebut. Komen tersebut menyebabkan pembaca lainnya ketawa kerana Sajat mana mampu kencing berdiri kerana tidak mempunyai burung.


Apapun yang berlaku, rakyat memang suka bergurau dengan Sajat, diharap Sajat boleh ke klinik untuk mendapatkan rawatan yang sewajarnya.
Lebam sebegitu berlaku mungkin disebabkan salur darah pecah kerana terlanggar sesuatu.

Sekian melaporkan untuk anda.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)