Kawasan Sensitif Lelaki Yang Perlu Diketahui Oleh Para Wanita Untuk Mengawal Nafsu Lelaki

BLogTips

1. Bibir dan mulut

Bibir dan mulut antara bahagian tubuh lelaki yang sensitif dan wajib dirangsang oleh wanita ketika berasmara. Lelaki sangat-sangat “lemah” dengan bahagian ini.
Sebab itu dia suka mencium anda saat berasmara.

Kucupan lembut yang anda berikan akan buat lelaki makin melayang-layang kerana ghairah.
Jadi, jangan lupa belai dan cium bibir lelaki anda. Guna lidah kalau anda ingin lebih menggoda. Lelaki pasti akan lebih suka!

2. Punggung

Belaian lembut di bahagian tubuh lelaki yang sensitif ini pasti akan buat lelaki lebih melayang. Lebih-lebih lagi kalau anda mencakar lelaki dengan ghairahnya.

Jadi, jangan biarkan tangan anda terkapai-kapai tidak buat apa ketika berintiman. Belailah punggung suami agar mereka lebih bersemangat untuk mendayung!


3. Telinga salah satu bahagian tubuh lelaki yang sensitif

Anda tak percaya telinga merupakan salah satu bahagian tubuh lelaki yang sensitif? Cuba anda rangsang telinganya dan lihat bagaimana lelaki akan tergoda!Sebab itu ketika foreplay, anda tak boleh duduk diam saja. Cuba rangsangkan dengan belaian dan kucupan di telinga.

4. Buah zakar

Buah zakar juga merupakan salah satu bahagian tubuh lelaki yang sensitif apabila dirangsang. Kucupan dan belaian lembut di bahagian ini pasti akan buat lelaki lagi tidak tahan dan ingin segera “menerkam” anda.

5. Puting jangan dilupa!

Baca Lagi Di sini