Suami Kantoi Curang Dengan Rakan Sekerja, Isteri Mengamuk Tidak Mendapat Nafkah Batin

BLogTips
Assalamualaikum.. Semoga confession saya ni disiarkan. Semoga dapat menjadi sedikit pengajaran buat semua..

So mari saya mulakan. Saya seorang surirumah. Asal dari pantai timur. Sekarang menetap di selatan tanah air kerana mengikut suami. Mempunyai dua orang anak yang sangat comel & bijak. Alhamdulillah.. hihi.

Dulu saya bekerja. Tapi sejak nak melahirkan anak kedua tu, dah tak kerja. Saya berniaga dari rumah. Nak dijadikan cerita, bila saya berhenti kerja & sehingga melahirkan anak kedua, suami bawa anak sulung ke tempat kerjanya. Tujuannya untuk meringankan beban saya didalam pantang. So seorang jaga seorang anak.

Bermula saat itu, seorang rakan sekerja suami ni melihat perilaku suami yang rajin melayan anak sulungnya (memang anak manja ayahnya..) terpikat dengan sikap suami yang bertanggungjawab melayan karenah anaknya.

Kemudian, bermulalah babak memikat hati suami & seterusnya memancing hati anak. Tidak berapa kerap suami bawa anak kesana, namun setiap kali kesana, anak akan dimandikan & dilayan sangat baik. Diajak bermain. Bak kata orang, habis hati la layan budak tu.

Saya tidak pasti bila bermulanya suami perasan & mula juga menaruh hati pada perempuan...
Baca Cerita Sepenuhnya Disini
Tags