Pengalaman Pertama Bermain PUBG Bersama Janda Anak Dua Hingga Terlanjur Di Hotel

firaz
Hakikat yang tidak dapat disangkal, saya tahu setiap rumah tangga ada dugaannya. Saya sudah berumah tangga selama 9 tahun dan dikurniakan 2 orang cahaya mata. Pada Suatu hari saya diuji dalam alam rumah tangga. Suami tersilap langkah dan dia berterus terang dnegan saya kerana tidak sampai hati menipu saya lagi.


Semuanya bermula bila dia mula bermain game pubg. Suami saya ini Kaki game. Semua Game mobile macam COC, Mobile Lagend dan terkini PUBG. Sekarang Suami sy gilakan game pubg. Siang malam hadap Fon. Selalu saya dengar suara pempuan bila dia bermain game pubg ni. Bila Saya tanya Dia cakap rakan game sahaje tidak kenal pun.

Tapi saya tidak pernah percaya sbb cara cakap mcm mesra dan main lewat malam. Setelah sebulan berkenalan secara online, mereka berjumpa buat pertama kalinya mereka terlanjur. Perempuan itu seorang guru tadika, janda anak dua. Menurut suami, perempuan itu yang mengajaknya ke rumah dan membuka pakaiannya sendiri.


Baca aksi gamers bersama janda disini