Cara Hubungan Intim Suami Isteri Menggunakan Mulut Dan Hukumnya Haram Atau Harus?

firaz
SEKS ORAL SALAH SATU TEKNIK MELAYAN LELAKI TERBAIK.

Seks oral juga adalah salah satu teknik bersetubuh yang perlu anda amalkan untuk melayan lelaki dengan baik. Malangnya tak ramai wanita yang ingin mengamalkan teknik ini kerana berasa kotor atau jijik dengan zakar pasangan.

Jika anda belum pernah melakukan seks oral kepada lelaki, caranya tidak sesukar yang anda sangkakan. Berikut saya beri teknik terbaik untuk menghisap zakar lelaki.

1. PASTIKAN ZAKAR BERSIH
Sebelum mula melakukan seks oral pada lelaki, pastikan zakar lelaki benar-benar bersih dari sebarang kotoran. Anda boleh jadikan aktiviti membasuh zakar lelaki di bilik mandi sebagai salah satu rutin sebelum bersetubuh.

2. MULAKAN DENGAN MEMBELAI ZAKAR.
Sebelum anda mula menghisap zakar lelaki, belai dahulu zakar lelaki dengan tangan anda. Dalam erti kata lain, lancap zakar lelaki dengan tangan. Lakukan dengan lembut jangan tergesa-gesa.

3. MENJILAT ZAKAR
Setelah zakar sedikit keras, mulakan dengan menjilat zakar. Cium kepala zakar dengan lembut dan teruskan dengan lidah anda. Jilat keseluruhan zakar, dari pangkal zakar sehinggalah kepada kepala zakar. Perbuatan ini bertindak sebagai membasahkan zakar.

4. MENGULUM ZAKAR
Kulum kepala zakar dengan mulut. Lakukan perlahan-lahan, jangan tergesa-gesa. Kepam bibir anda dan masukkan kepala zakar ke dalam mulut. Dalam masa yang sama gunakan tangan anda untuk melancap batang zakar sambil anda mengulum zakar dengan mulut.

5. MENGHISAP ZAKAR
Masukkan kepala zakar ke dalam mulut anda perlahan-lahan. Jangan masukkan terlalu dalam, cukup sekadar mulut anda melitupi kepala zakar. Lakukan gerakan naik turun pada zakar.
Tags