Bapa Sanggup Rogol Anak Kerana Dihalang Untuk Poligami

firaz
0
Rogol adalah perbuatan jenayah yang kejam sesuai dikenakan hukuman yang berat seperti hukuman gantung atau potong alat kemaluan perogol.

Merogol boleh menyebabkan mangsa rogol hilang semangat untuk hidup. Kehidupan normal mangsa ranap secara automatik apabila jadi mangsa rogol.

Maka amat wajar lah perogol dihukum dengan hukuman yang berat walau apa pun alasan yang diberikan oleh perogol untuk menghalalkan perbuatan mereka.

Manakala poligami adalah satu cara untuk lelaki yang mengahwini lebih dari seorang isteri. Dalam islam, lelaki dibenarkan untuk berkahwin dengan maksimum seramai 4 isteri dalam satu satu masa.


Banyak alasan untuk poligami dan salah satunya adalah untuk lelaki yang memiliki nafsu seks yang tinggi. Seorang isteri mungkin tidak mampu untuk memuaskan nafsu suaminya setiap hari. 

Maka dengan 4 isteri, maka nafsu lelaki yang tinggi boleh dikawal dengan layan isteri yang berbeza setiap hari.
Gambar sekadar hiasan

Walaubagaimana pun, zaman sekarang poligami dianggap sebagai perbuatan yang kotor bagi perempuan. Hingga ada yang digelar sebagai haiwan babi yang sondol suami orang. Dianggap sebagai perampas suami orang.

Akhirnya sisuami ambil jalan mudah menjadikan anak sebagai mangsa melampiaslam nafsu apabila isteri tidak mampu melayan karena seksnya. 

Oleh itu, sebagai isteri sepatutnya membenarkan suami untuk berkahwin dengan perempuan lain jika tidak mampu melayan kehendak suami untuk seks setiap hari.

Jangan biarkan masa depan anak rosak kerana sifat pentingkan diri sendiri. 
Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)