Claim E-Belia Rahmah Sebelum Check In Hotel Budget Untuk Healing Sambil Menonton Movie Romantik Menggunakan Apps Touch n Go?

firaz
0

 EBelia Rahmah adalah bantuan kredit e-dompet sebanyak RM200 yang diberikan oleh Kerajaan kepada belia berusia 18 hingga 20 tahun atau pelajar sepenuh masa di institusi pendidikan di Malaysia².



Untuk memohon EBelia Rahmah, anda perlu mengikuti langkah-langkah berikut¹:


1. Muat turun salah satu platform e-dompet berikut dari Apple Store, Google Playstore atau Huawei AppGallery: Boost, Setel atau Touch 'n Go eWallet.

Download Apps Disini

2. Ikuti arahan yang disediakan dalam aplikasi e-dompet tersebut.

3. Isi maklumat yang diperlukan pada paparan penebusan EBelia Rahmah dan tekan "Hantar" di aplikasi e-dompet yang telah dimuat turun.


Anda boleh mula memohon EBelia Rahmah pada 26 Jun 2023¹. Anda perlu memohon sebelum 31 Disember 2023.


Saya boleh memberikan anda beberapa cadangan hotel budget yang menarik dengan kos bawah RM200 bersama pasangan.🏨


Berikut adalah beberapa hotel yang mungkin menarik minat anda:


Klik Nama Hotel Untuk Maklumat Lanjut


- **Sunflower Hotel** - Hotel ini terletak di Padang Temu yang berada di antara Ayer Keroh dan Bandar Melaka. Hotel ini mempunyai 23 bilik dengan reka bentuk yang moden dan selesa. Setiap bilik dilengkapi dengan TV 32-inci beserta Astro dan shower air panas³. Hotel ini juga berdekatan dengan beberapa tarikan menarik seperti Zoo Melaka, Taman Buaya Melaka, Taman Mini Malaysia dan Taman Botanikal Melaka. Anda boleh menikmati suasana alam semula jadi dan aktiviti riadah bersama pasangan anda di sini.


- **Clover Hotel** - Hotel ini terletak di PD Waterfront yang merupakan pusat hiburan dan rekreasi di Port Dickson. Hotel ini menawarkan bilik-bilik yang bersih dan berhawa dingin dengan wifi percuma². Hotel ini juga berdekatan dengan pantai, restoran, pasar malam dan tempat-tempat menarik lain seperti Alive 3D Art Gallery, Wild West Cowboy Theme Park dan Muzium Tentera Darat. Anda boleh menikmati pemandangan laut dan suasana pantai bersama pasangan anda di sini.


- **Ink Hotel** - Hotel ini terletak di Georgetown yang merupakan pusat bandaraya Pulau Pinang. Hotel ini menawarkan bilik-bilik yang moden dan selesa dengan harga bawah RM150 semalam¹. Hotel ini juga berhampiran dengan Komtar yang merupakan pusat membeli belah dan gerai makanan popular di Pulau tersebut. Anda boleh menikmati pelbagai jenis makanan dan budaya di sini bersama pasangan anda. Jika anda mahu ke Pantai Batu Ferringhi pula, anda hanya perlu memandu selama 30 minit sahaja untuk kesana.


Saya harap cadangan saya ini dapat membantu anda membuat pilihan yang sesuai dengan keperluan dan bajet anda.😊



Berikut adalah beberapa movie yang mungkin menarik minat anda:


- **Spider-Man: No Way Home** - Movie ini adalah sekuel kepada Spider-Man: Far From Home dan merupakan bahagian daripada Marvel Cinematic Universe. Movie ini mengisahkan tentang Peter Parker yang berusaha untuk memulihkan identitinya yang terdedah dan menghadapi ancaman dari musuh-musuh dari alam semesta lain. Anda boleh menonton movie ini di pawagam-pawagam yang menerima pembayaran melalui eWallet seperti Boost, Setel atau Touch 'n Go eWallet¹.

- **Encanto** - Movie ini adalah movie animasi muzikal dari Disney yang mengisahkan tentang keluarga Madrigal yang tinggal di sebuah rumah ajaib di Colombia. Movie ini menampilkan lagu-lagu yang dikarang oleh Lin-Manuel Miranda dan menggambarkan kepelbagaian budaya dan warisan Latin Amerika. Anda boleh menonton movie ini di pawagam-pawagam yang menerima pembayaran melalui eWallet seperti Boost, Setel atau Touch 'n Go eWallet¹.

- **Sing 2** - Movie ini adalah sekuel kepada Sing dan merupakan movie animasi komedi dari Illumination Entertainment. Movie ini mengisahkan tentang Buster Moon dan rakan-rakannya yang berusaha untuk menyertai sebuah pertunjukan besar di Redshore City dan menarik perhatian seorang bintang rock legenda. Anda boleh menonton movie ini di pawagam-pawagam yang menerima pembayaran melalui eWallet seperti Boost, Setel atau Touch 'n Go eWallet¹.


Saya harap cadangan saya ini dapat membantu anda membuat pilihan yang sesuai dengan keperluan dan minat anda.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)