5 Sebab Kenapa Setiap Orang Perlu Memiliki Android Box Pada Zaman Sekarang

firaz
0

Berikut adalah lima sebab perlu memiliki android box masa kini:



KLik Sini Android Box Tersedia Channel Astro


- Android box boleh menjadikan tv biasa menjadi smart tv

Anda boleh menikmati fungsi-fungsi telefon pintar pada tv anda, seperti melayari internet, menonton Youtube, Netflix, Disney Plus Hotstar, HBO GO, bermain game, dan sebagainya.


- Android box lebih murah dan fleksibel daripada tv satelit. 

Anda hanya perlu membayar sekali untuk membeli peranti ini, dan tidak perlu mengikat kontrak atau membayar yuran bulanan¹². Anda juga boleh melanggan servis penstriman yang anda suka tanpa terikat dengan pakej tertentu.


- Android box menawarkan ribuan saluran dalam dan luar negara. 

Anda boleh menonton berita, hiburan, sukan, dokumentari, dan banyak lagi dari pelbagai negara dan bahasa². Anda juga boleh menonton filem dan siri tv secara percuma dengan menggunakan aplikasi yang disediakan oleh penjual.


- Android box mudah dipasang dan digunakan

Anda hanya perlu menyambungkan peranti ini ke port HDMI pada tv anda, dan menghubungkannya dengan internet atau wifi¹². Antara muka peranti ini juga mudah difahami dan dikawal dengan alat kawalan jauh atau arahan suara.


- Android box mudah alih.

Anda boleh membawa peranti ini ke mana-mana sahaja, contohnya balik kampung atau bercuti¹. Anda hanya perlu ada sambungan internet atau wifi untuk menikmati tontonan anda di mana-mana sahaja.


Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)