Arsenal Menghabiskan Duit Membeli Player Baru Hanya Untuk Berada Dibelakang Man City Bagi Musim 2023/24

firaz
0

Arsenal pasukan EPL yang dianggap sebagai Juara Liga EPL 2022/23 sebelum dipintas saat akhir oleh Man City terus berbelanja besar mendapatkan pemain midfields yang dikatakan punca utama mereka terlepas banyak mata pada akhir musim. Musim 2023/24 menyaksikan Arsenal mendahului dan begitu aktif membeli dan mendapatkan player baru hingga memecahkan rekod pembelian player paling mahal English.


Free Live Streaming EPL 2023/24

Ingat ye, yang kedekut itu bapaknya si Setan Kroenke manakala tukang peghabis duit harta bapaknya adalah si anaknya yang bernama Josh Kroenke..


Laju Arsenal buat kerja season ni dalam pembelian pemain. Kalau zaman Wenger dulu pun laju jugak, tapi masa tu Arsenal laju bab jual player yang berpotensi dan berkualiti ke kelab lain..


Rasanya akan ada lagi yang datang. Mungkin seorang lagi pemain midfield yang akan dibawa masuk oleh Arsenal memandangkan desas-desus bahawa Thomas Partey akan meninggalkan kelab selain Granit Xhaka..


Ada jugak ura-ura Arsenal mahu membawa masuk striker baru yang lebih tinggi, besar dan berfizikal, yang cepat mengeras apabila disentuh oleh pemain pasukan lawan..


Jadi tunggu dan lihat je la yee.. Rakyat Arsenal kena tenang dan bersabar. Arsenal ni team yang berduit sebenarnya, cuma dorang ni kedekut je pada season yang sebelum-sebelum ni..


- Abang King Kong Arsenal FB

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)