Sanggup Bayar Untuk Melihat Kucing Oren Di Zoo Negara, Manusia Makin Pelik

firaz
0

Saya seorang peminat kucing, jadi apabila saya mendengar tentang Oyen, kucing oren yang berkawan dengan capybara di Zoo Negara, saya terus bersemangat untuk melawatnya. Saya telah merancang lawatan saya dengan teliti, membeli tiket secara dalam talian dan memeriksa jadual aktiviti haiwan di laman web zoo. Saya juga membaca beberapa berita dan artikel tentang Oyen dan capybara, dan mengetahui bahawa mereka telah menjadi sensasi di media sosial.


Cara Membeli Tiket Zoo Murah

Pada hari yang ditetapkan, saya bangun awal dan bersiap-siap untuk perjalanan saya ke zoo. Saya menaiki bas dari stesen berdekatan rumah saya, dan tiba di zoo sekitar jam 9 pagi. Saya menukar tiket saya di kaunter masuk, dan terus menuju ke kawasan capybara. Saya berharap dapat melihat Oyen secepat mungkin.


Sesampainya di situ, saya terkejut melihat ramai orang yang sudah berada di situ. Rupanya, saya bukan satu-satunya yang ingin melihat Oyen. Saya mencari tempat yang sesuai untuk melihat kandang capybara, dan akhirnya menemui satu sudut yang agak kosong. Saya mengeluarkan kamera saya dan bersedia untuk mengambil gambar.


Oyen Untuk Dijual Disini

Saya tidak perlu menunggu lama sebelum Oyen muncul dari balik semak-semak. Dia kelihatan comel dan sihat, dengan bulu oren yang berkilauan di bawah matahari. Dia berjalan dengan yakin ke arah capybara, dan menyapa mereka dengan menggosok kepala mereka. Capybara pula kelihatan gembira dan tenang dengan kehadiran Oyen. Mereka berkongsi makanan dan minuman, dan kadang-kadang bermain bersama.


Saya terpesona dengan adegan yang indah ini. Saya mengambil banyak gambar Oyen dan capybara, dan juga merekod beberapa video pendek. Saya juga mendengar beberapa orang lain yang bercakap tentang Oyen, dan bertukar-tukar pendapat tentang bagaimana dia boleh berkawan dengan capybara. Saya rasa semua orang di situ merasakan kagum dan gembira dengan persahabatan unik antara dua spesies yang berbeza ini.


Selepas hampir sejam, saya memutuskan untuk meninggalkan kawasan capybara dan melawat haiwan-haiwan lain di zoo. Saya masih tersenyum apabila saya mengingati Oyen dan capybara. Saya rasa mereka adalah contoh yang baik untuk kita semua, bahawa kita boleh hidup dalam harmoni walaupun kita berbeza. Saya berharap dapat melawat mereka lagi pada masa akan datang.


Ini adalah cerita pengalaman saya ke Zoo Negara untuk melihat Oyen. Saya harap anda suka cerita saya 😊

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)