Shila Amzah Akhirnya Meluahkan Perasaan Isu Halau Adik dan Jual Rumah

firaz
0

Shila Amzah adalah seorang penyanyi, penulis lagu dan pelakon wanita Malaysia yang terkenal di Asia. Dia memulakan kerjaya nyanyiannya sejak kecil dan telah merakamkan beberapa album dalam bahasa Melayu, Inggeris dan Mandarin.


Video Shila Amzah Live


Dia juga pernah menyertai dan memenangi beberapa pertandingan nyanyian antarabangsa seperti Asian Wave, I Am a Singer dan Anugerah Juara Lagu. Dia dikenali sebagai Asia's Sweetheart, Princess of Music, dan National Treasure of Malaysia kerana kebolehan dan pencapaiannya dalam industri muzik.


Shila Amzah juga pernah berkahwin dengan Haris Idraki Elias pada tahun 2018 tetapi bercerai pada tahun 2022. Pada tahun 2023, dia berkahwin dengan Muhammad Ubaidillah Mohd Zulkefli dan mempunyai seorang anak lelaki bernama Seth Uwais.


Shila Amzah adalah seorang artis yang berbakat, berani dan berjaya. Dia juga seorang yang bertanggungjawab terhadap keluarganya. Dia pernah menghadapi beberapa kontroversi dan cabaran dalam hidupnya tetapi dia tidak pernah menyerah kalah. Dia sentiasa berusaha untuk memberi yang terbaik kepada peminat-peminatnya.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)