DiUgut Menggoda Isteri Orang, Pelakon Movie Korea Bu.nuh Diri

firaz
0

Di sebuah dunia yang penuh dengan makhluk-makhluk ajaib, terdapat seorang pelakon terkenal bernama Kim Min-Ji. Dia mempunyai kebolehan untuk berkomunikasi dengan makhluk-makhluk tersebut dan sering membantu mereka menyelesaikan masalah. 



Namun, satu hari, dia difitnah oleh seorang individu yang iri hati dan dituduh telah mengganggu isteri orang. Berita ini tersebar luas dan membuatkan Min-Ji kehilangan segala-galanya. Dia kehilangan pekerjaannya, keluarganya, dan kawan-kawannya. 


Min-Ji merasa sangat sedih dan kecewa. Dia merenungkan kehidupannya dan memutuskan untuk pergi ke gunung yang suci untuk mencari jawapan. 


Di sana, dia bertemu dengan seorang dewi yang memberitahunya bahawa dia telah dipilih untuk menjadi pelindung dunia ajaib. 


Min-Ji menerima tugas ini dan memulakan perjalanan untuk menyelamatkan dunia ajaib dari kegelapan yang mengancamnya.


Min-Ji berjumpa dengan pelbagai makhluk ajaib semasa perjalanannya. Dia bertemu dengan seekor naga yang sedang sakit, seekor peri yang kehilangan sayapnya, dan seekor kuda yang hilang.


Min-Ji membantu mereka menyelesaikan masalah mereka dan mereka membantunya dalam misinya untuk menyelamatkan dunia ajaib.


Akhirnya, Min-Ji berjaya menyelamatkan dunia ajaib dari kegelapan dan mendapat penghargaan dari dewa-dewi. Dia kembali ke dunia manusia dengan semangat baru dan memulakan hidup baru.


Dia memutuskan untuk membuka sebuah syarikat yang membantu makhluk-makhluk ajaib menyelesaikan masalah mereka. Dia juga mempunyai keluarga baru dan kawan-kawan baru yang membantunya dalam perjalanan hidupnya.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)