Hampir Diragut Ketika Berjogging, Malaysia Makin Menyeramkan?

firaz
0

Makin Ramai Pelajar Malaysia Menjadi Pelakon Video Dewasa?


Video Pelajar Malaysia Paling Diminati Di Eropah.


Lelaki India Lebih Suka Bercinta Dengan Wanita Melayu?



Malam itu, Aina memutuskan untuk berjogging di taman berdekatan rumahnya. Walaupun sudah agak lewat, dia merasakan udara malam yang sejuk dan tenang akan membantunya melepaskan tekanan kerja. Dengan earphone di telinga, dia mula berlari perlahan-lahan sambil menikmati muzik kegemarannya.



Namun, tidak lama kemudian, Aina merasakan ada seseorang yang mengikutinya dari belakang. Dia menoleh sekilas dan melihat seorang lelaki yang kelihatan mencurigakan. Hatinya mula berdegup kencang. "Adakah dia sedang mengejarku?" fikir Aina dengan cemas.


Aina mempercepatkan langkahnya, tetapi lelaki itu turut mempercepatkan langkahnya. Dia mula panik dan berlari sekuat hati. Nafasnya semakin sesak, dan dia dapat merasakan lelaki itu semakin dekat. Dalam ketakutan, Aina terjatuh dan tergolek di atas tanah.



Lelaki itu segera menghampirinya. Aina menutup matanya, bersedia untuk yang terburuk. Namun, dia terkejut apabila mendengar suara lembut lelaki itu, "Maafkan saya, cik. Saya hanya ingin mengembalikan dompet cik yang terjatuh tadi."


Aina membuka matanya dan melihat lelaki itu menghulurkan dompetnya. Rasa malu dan lega bercampur baur dalam dirinya. "Oh, terima kasih banyak. Saya sangka awak..."


Lelaki itu tersenyum. "Tak mengapa. Saya faham. Nama saya Amir, dan saya sering berjogging di sini juga."


Dari pertemuan yang penuh salah faham itu, Aina dan Amir mula berkawan. Mereka sering berjogging bersama dan berkongsi banyak cerita. Tidak lama kemudian, hubungan mereka berkembang menjadi sesuatu yang lebih istimewa. Siapa sangka, dari kejadian yang menakutkan itu, Aina bertemu dengan bakal suaminya.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)