11 Februari, 2016

CARA MENILAI TEMAN WANITA ANDA MASIH DARA ATAU TIDAK


CARA NAK MENGENALI GADIS DARA ATAU TIDAK

Setiap pasangan yang nak berkahwin berharap pasangan mereka samada lelaki atau perempuan masih berada dalam keadaan tidak 'terusik'. Banyak juga cerita di mana selepas berkahwin atau pun malam pertama baru sedar yang pasangan mereka itu sudah ditebuk tupai. Pada masa itu, nasi sudah jadi bubur. So,kepada pasangan yang sedang hangat bercinta, kat sini ada beberapa tip bagaimana nak tahu perempuan tu masih dara atau pun tidak

Mempunyai Dahi Yang Licin

Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Bagi yang sudah hilang daranya, ada kedutan yang kadang nampak dan kadang tidak ketika bercakap. Kedutan kerana sudah tidak suci dan kedutan wajah yang dimamah usia adalah berbeza. Kedutan bagi mereka yang telah hilang dara tidak begitu nampak kecuali ketika muka mereka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan marah, sementara kedutan kerana dimakan usia sentiasa nampak dan kekal. Cuba perhatikan dahi perempuan yang sudah bersuami dengan yang masih dara. Gadis yang sudah tidak ada dara mempunyai beberapa kedutan yang timbul dan melekuk di dahi gadis itu. Perhatikan betul-betul sebab kedutan itu tidak begitu nampak.


Mempunyai Hidung Kemerah-merahan

Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan dan jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat. Kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat. Cuba tengok hujung hidung anak perempuan anda, merahkan ?

Mempunyai Mata Yang Berseri

Bila bahagian bawah kelopak mata terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bermaksud gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. Lebam yang menunjukkan tidak suci nampak semacam garis-garis hitam di bawah kelopak mata disamping warna hitam dibawah kelopak mata sedikit kelihatan berkedut. Gadis yang masih suci matanya berseri-seri dan tidak ada warna hitam, lebam atau kedutan. Apabila gadis itu ketawa, di bawah kelopak matanya tidak terdapat apapun, seperti kedutan, garis dan sebagainya.

Mempunyai Punggung Yang Pejal

Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel-sel punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari-lari dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang-goyang. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih pejal dan tegang serta tidak lesu dan jatuh.

Mempunyai Buah Dada/Payudara Yang Tegang.

Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya. Lebih kerap disentuh, lebih kendur. Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena ramas.

Mempunyai Bibir Merah Jambu.

Gadis yang belum pernah dicium bibirnya kelihatan berwarna merah jambu dan tidak ada garis lebam (bengkak) atau hitam di sekitar bibirnya. Bibir gadis yang tidak pernah dicium tidak kelihatan pucat dan bibirnya licin dan basah. Bibir yang pernah kena cium akan nampak bengkak sedikit walaupun hanya satu kali saja, dan dapat merubah bibirnya juga terdapat garis-garis kasar yang memperindah bentuk bibir. Bila gadis itu tidak suci lagi, bahagian tengah bibirnya nampak retak, seakan-akan terbagi dua, retaknya tidak begitu jelas, akan tetapi nampak kalau diperhatikan betul-betul. Ada pula yang mengatakan gadis tidak suci ketika ia tertawa bibirnya nampak lebih lebih besar dari pada tidak tertawa dan bibir bawah tampak keluar dari pada bibir yang atas.

Mempunyai Faraj Yang Tertutup Rapat.

Gadis yang pernah melakukan hubungan badan, pintu kemaluannya tidak tertutup rapat, agak renggang sedikit dan lebih kembang. Kalau gadis yang masih perawan, kemaluannya sentiasa tertutup rapat. Sebenarnya selaput dara boleh dilihat terus kedalam kemaluan gadis. Bila kemaluan masih tertutup bererti gadis itu masih suci. Kalau lubang itu terbuka sedikit bererti gadis itu sudah tidak perawan lagi.

Mempunyai Pipi Merah Segar.

Wanita yang tidak suci lagi wajahnya tidak berseri-seri dan pipi gadis yang masih suci nampak mengghairahkan dan merah segar. Kalau pipi gadis yang pernah dicium warna kemerah-merahan akan hilang. Kalau pipi itu merah kerana dicium ayah atau saudara sekandung maka tidak membahayakan terhadap kesucian gadis tersebut. Pipi gadis yang pernah kena cium masih tetap cantik, akan tetapi kalau sudah biasa dicium/disentuh lelaki, lesung pipinya kurang dalam dan terdapat satu garis disebelah lekuk lesung pipinya. Gadis yang masih suci, bila berbicara disekitar pipi kanannya maupun kiri cepat berpeluh, dan peluh ini akan keluar walaupun ditempat yang sejuk. Peluh yang dimaksud mungkin tidak nampak kecuali dilap dengan tisu.

Mempunyai Telapak Tangan Yang Halus dan Licin

Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak (urat-urat yang menyerupai retak), bukan disebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandung kimia, bermaksud gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah. Jika selepas ditekan, ia akan tegang serta merta. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan. Jika ada garis putus-putus di bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak ada garis terputus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang.