PESTA MAKAN BUAH DURIAN KEMBALI LAGI, HARGA MURAH LUAR BIASA

BLogTips
0

Durian, RAJA SEGALA BUAH kini musim buahnya kembali lagi pasti membuatkan peminat buah durian tidak senang duduk. Rasa dan ketebalan buahnya tidak perlu diceritakan lagi kerana semua orang tahu kenapa durian dianggap raja segala buah. Walau pelbagai jenis buah durian dihasilkan, Durian Kampung pasti yang terbaik kerana isi dan rasanya yang original bukan jenis kawen yang punya rasa berlainan.

Maka Persatuan Muafakat Johor bakal mengadakan Pesta Raja Buah pada tarikh dan masa seperti gambar dibawah. Kepada pinat buah dan yang berdekatan, jangan lepaskan peluang anda untuk menikmati buah durian ini dengan harga murah.



PESTA DURIAN KAMPUNG JOHOR BAHRU & BEST STREET FOOD FESTIVAL.

Bertempat di Plaza Angsana JB
Tarikh pada : 30 Nov - 3 Dec 2017
Waktu : 10am - 12mlm
Selama 4 hari. Khamis - Ahad

Rabu petang sehari sebelum acara bermula, buah durian kampung mula sampai untuk setup. Boleh datang beli, makan dan share ajak kawan2 datang ramai2 pada hari Rabu untuk elak kesesakan dalam 4 hari event bakal berlangsung. Tempat makan di sediakan.

Kali ini kami bawakan buah durian kampung yang pastinya original dari hasil bumi Msia. Ada juga durian kawen. Rasanya pasti berbaloi2 dan pilihan harga dari pelbagai gred. harga pasti jauh lebih murah pada sebelumnya.


Di sini destinasi pilihan anda untuk merasai kehebatan nikmat Raja Buah Malaysia. Kami kumpulkan ramai pemborong2 buah durian untuk warga JB dan Singapore.

Kali ini kami lakukan lebih baik dari penganjuran yang lalu untuk mengembalikan kepercayaan pengunjung2 yang hadir pada siri pertama yang lalu. Maafkan kami. Kami belajar dari pengalaman yang lalu untuk buat lebih baik di masa hadapan. Terima kasih kerana terus menyokong usaha ini...


#DURIANDATANGLAGI..
#DURIANDIANGSANA...

JOM SHARE LIKE KOMEN....

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)