SHAH ALAM KINI TIDAK SELAMAT LAGI, MENJADI LUBUK PENJENAYAH?

BLogTips
0
Shah Alam Selangor, Bandaraya dan juga pusat bandar merangkap ibu negeri Selangor adalah lokasi tumpuan pelbagai bangsa, agama dan negara untuk memcari rezeki kerana Shah Alam adalah lubuk rezeki ditambah kepesatan kemajuan negeri Selangor.


Malah Shah Alam juga terkenal dengan pusat pendidikan, industri dan perkhidmatan menjadikan ia sebagai bandaraya yang sibuk dan padat dengan pelbagai jenis manusia yang mencari rezeki. Ditambah dengan kos sara hidup yang lebih murah berbanding Bandaraya Kuala Lumpur, maka Shah Alam menjadi tumpuan semua masyarakat. Dengan kepesatan ini Shah Alam juga menjadi tumpuan mudah bagi penjenayah menjalankan aktiviti mereka.

Aktiviti jenayah makin menjadi-jadi terutama kes yang melibatkan samun dan rogol menjadi ketakutan masyarakat Shah Alam. Selepas kejadian rogol pelajar UITM di perhentian bus, ditambah dengan kes rogol di pekarangan rumah. Kini ramai wanita trauma malah mudah terasa diri di ekori oleh lelaki dan mereka mula mengupload ketakutan mereka kepada umum di twitter.

*TETAPI BENARKAH SHAH ALAM KINI MENJADI BANDARAYA MERBAHAYA?*

Berikut adalah kes yang dikatakan bahawa diekori oleh lelaki yang tidak dikenali.






Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)