Bila Bergaduh Minta Cerai Rupanya Terkena Sihir Pemisah

BLogTips
0

Minggu ini banyak yang datang terkena #SihirPemisah.. Paling kesian dari mula berkahwin sehinggalah 4tahun berkahwin langsung tak dapat nak bersama.. Bila hendak bersama tiba2 suami jadi tiada nafsu.. Berlarutan selama 4tahun. Sebelum ini ingat masalah biasa, pergi la berurut, rawatan hospital tetapi tetap tiada perubahan..
Setiap kali nak bersama tiba2 suami jadi tak bernafsu..
Manakala isteri benda kecil2 cepat jadi marah pada suami..Bila berjauhan dengan suami jadi rindu sangat2.
Bila saya ruqyah beliau tiba2 beliau tidak sedarkan diri...
Saya bertanya pada beliau..

Saya :kenapa kamu ganggu dia??

Pesakit : Dia milik aku!!! Aku tak akan buat dia bahagia sampai bila!! Aku akan buat suami dia benci dengan dia.. Aku buat suami dia menjadi tiada nafsu dengan dia.. Kerana aku sayangkan dia.. Aku tak dapat dia, suami dia pun tak akan dapat dia sampai bila2.

Saya :Lepaskan dia bagi mereka bahagia, benda yang dah lepas biarkan dah lepas.. Dia bukan milik kamu.. Dia dah bersuami..

Pesakit :Aku tak akan lepaskan dia selagi dia (tunjuk ke arah suaminya) tak lepaskan dia.. Jika dia ceraikan dia baru aku akan lepaskan dia ko faham@tidak lepaskan dia???
(Sambil merenung tajam ke arah suaminya)
Aku tak akan bagi mereka bahagia dan tak akan dapat zuriat sampai bila hahaahhaaha
Aku kunci nafsu suami dia, aku buat isteri dia ini jadi benci dengan suaminya.... Aku nak mereka bercerai.. Bila mereka bercerai baru la aku rasa puas...

Tanpa berkata panjang saya teruskan rawatan syukur Alhamdulillah izin Allah, dapat keluarkan jin yang menumpang tersebut. Bila c isteri sedar terus mereka berpelukan kesedihan. Suami isteri ini berpelukan sambil menitiskan air mata. Mereka tidak meyangka mereka terkena sihir pemisah ini.. Tak putus2 dari mulut c isteri memohon maaf pada suami kerana bila beliau marah seolah tidak dapat kawal perasaan. Bila marah seperti ada bisikan minta cerai dari suaminya.. Kadang2 suami tidak ada buat salah apa pun perasaan nak marah, jadi benci pada suami tanpa sebab..
Hanya orang pernah alami sahaja yang tahu bila terkena sihir pemisah ini.. Sihir pemisah juga boleh terjadi jika kita ada gangguan #Sakaketurunan.. Sebabnya saka kebiasaan akan amat meyanyangi cucunya. InshaaAllah nanti saya akan bercerita pula tentang saka..

Cerita di atas adalah kisah benar berlaku pada pesakit saya. Tapi tak semua yang percaya. Hanya pernah mengalami sahaja rasa penderitaan nya.. Jika lambat di ubati sihir ini boleh mengakibatkan perbalahan, percerian, perpisahan. Sihir pemisah banyak jenis sihir pemisah. Ada terkena sihir pemisah suami isteri, sihir pemisah dengan tunang, sihir pemisah dengan sahabat, sihir pemisah dengan family..
Siapa yang terkena memang tidak sedar.Untuk lihat sama ada terkena @tak lihat tanda2 di bawah..

1)Kerap sakit Belakang,Bahu tengkuk urat belikat kerap sakit
2)Kerap sesak nafas sakit dada ulu hati
3)kerap Rasa resah gelisah berdebar2 tanpa sebab terutama waktu asar ke atas
4)Kerap sakit kepala,makan ubat tetap sakit
5)Kerap kembung perut sedawa angin
6)Kerap rasa berdenyut2,di bawah Ari2,(wanita)
7)Kitaran haid tak normal
8.)Lambat mendapat zuriat
9)menjadi rimas lemas cepat nak marah bila berdepan suami@isteri
10)Kerap bergaduh besar walaupun perkara2 Kecil
11)Ketika marah kerap meminta cerai
12)Tidak suka tidur bersama
13)Nafsu tiada terhadap suami@Isteri
14)Tercium bau badan busuk khayir ,nafas berbau pada tubuh suami@isteri
15)Suka bersendiri di dalam bilik
16)Tidak suka tempat2,yg busing
17)Sukar tidur malam
18)Kerap mimpi baby,menyusu Dan bermain baby
19)Kerap mimpi Ular,kala jengking Dan binatang berbisa
20)Kerap mimpi pasangan kita curang
21)perasaan curiga cemburu buta yg kuat
22)Kerap bermimpi tempat Kotor busuk
23)Kerap terbau kemenyan,colok setanggi
24)Bila berjauhan dgn pasangan perasan rindu syg amat2 menebal
25)Kerap teringat merindui seseorang yg tidak di kenali Dan di kenali
26)Menjadi resah gelisah terdengar azan Dan ayat suci Al Quran
27)Kerap bermimpi bersetubuh dgn Org lain
Di atas adalah serba sedikit Bagi org yg terkena Sihir Pemisah..Sekiranya anda banyak tanda di atas dapatkanlah rawatan Islam berhampiran dgn anda,jgn sampai terlambat boleh mengakibatkan kemusnahan rumahtangga anda.

Moga di jauhkan perkara di atas berlaku pada kita dan family kita Aamiin

#SilakanShare
Kredit FB Pusat Perubatan Islam Al-Mujahidin
Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)