POST TERBARU

Recent Posts Widget

Resepi Roti Pizza Cheese Leleh Yang Jimat Dan Murah

ROTI PIZZA CHEESE LELEH

Anak-anak Siti sukaaaa sangat makan Roti Pizza ni. Makan panas-panas memaaang sedap. Nak buat pun senang. Jom tengok ape bahan dia.


Bahan-bahannya :
Roti Gardenia
Cheddar & Mozzarella cheese
Sosej (dicelur & dihiris nipis)
Cendawan butang (dicelur & dihiris)
Sos spaghetti (kalau takde sos cili pun boleh)
Bawang holland (dipotong halus)
Lada Benggala (dipotong ikut suka. Siti potong tak halus sangat.)
Oregano
Black pepper


Cara-caranya:
1. Sapu roti dengan sos spaghetti, lepas tu letak semua bahan-bahan yang dah dipotong tadi. Ikut suka korang la nak susun camne.
2. Dah siap susun semua, barulah letak keju diatasnya dan bakar dengan pemanggang ajaib. Gunakan api sederhana. Nak guna oven pun boleh.
3. Bila keju dah meleleh tu angkat dan makan panas-panas. Yummyyy! Sedap yakmatt. 😋

#Like dan #Share jika bermanfaat.

#SisSlimGojes
#RotiPizzaCheeseLeleh


Kredit Resepi : siti maryam zin