MyFirstTime: Pengalaman Malam Pertama Di Genting Highland Bersama Pekerja Kilang Indonesia

firaz
Pengalaman bersama gadis pekerja kilang Indonesia di Genting Highlands.


Sejak industri elektronik meletup di Malaysia dengan kemasukan pelabur dari Jepun untuk membina kilang pemasangan elektronik, rakyat Indonesia antara yang paling ramai dibawa masuk ke Malaysia untuk memenuhi permintaan industri elektronik sebagai pekerja kilang terutama sebagai operator kilang.

Kebanyakkan operator kilang adalah dikalangan gadis-gadis yang muda-muda dari Indonesia. Ini menyebabkan mereka menjadi tumpuan utama bagi lelaki Malaysia untuk menjalinkan hubungan erat bersama. Gadis Indonesia juga diakui sebagai gadis yang cantik montok berbanding rakyat Malaysia ditambah yang masih muda remaja dengan berumur antara 19 tahun hingga 23 tahun.


Keremajaan gadis Indonesia ini memudahkan lelaki Malaysia memujuk dan mengajar aktiviti yang kurang sihat kepada gadis Indonesia termasuk membawa mereka ke Pusat-pusat Pelancongan yang wujud di Malaysia antaranya adalah Genting Highlands.

Jarak antara Kuala Lumpur/Selangor dengan Genting Highlands hanyalah sekitar 2 jam perjalanan. Genting Highlands terkenal dengan lokasi perjudian yang terbesar dan utama di Malaysia. Berada di puncak Banjaran Titiwangsa dengan suhu sekitar 20-23 darjah memang menyeronokkan bagi pasangan untuk bermalam dan berseronok atas sana.

Genting Highlands juga mempunyai lokasi taman thema yang menyeronokkan di kawasan terbuka dan juga kawasan berbumbung. Antara game yang paling mengujakan di sana adalah roller coster yang menakutkan. Pastinya gadis yang dibawa naik menikmati roller coster akan memeluk pasangan masing-masing. Waktu ini lah lelaki akan mengambil peluang untuk meraba gadis masing-masing dengan menunjukkan kemachoan dan sifat berani bermain game tersebut.

Inilah yang dirancang oleh dua lelaki Malaysia yang berasal dari Kelantan sebuah negeri pantai timur yang dikenali dengan nama Along dan Sam ( bukan nama sebenar) untuk membawa pekerja kilang ditempat kerjanya bercuti di Ganting Hinghlands yang bernama Sasi dan Putri (bukan nama sebenar).

Sasi dan Putri adalah gadis yang berasal dari Kampung yang sama di Medan Indonesia, berumur 19 tahun dan berkawan rapat sejak dari sekolah rendah.

Sasi seorang gadis periang yang mempunyai susuk tubuh yang mengiurkan idaman setiap lelaki bermata keranjang untuk memuaskan nafsu. Mempunyai body yang putih kemerahan dengan dada dan bontot yang pejal dengan ketinggian sekitar 145cm dan berat 45kg. Bentuk tubuh yang montok pasti membuatkan mana-mana lelaki menjilat lidah apabila bertembung dengan Sasi.

Perangai Sasi pula adalah seorang periang dan mudah mesra dengan lelaki membuatkan Sam begitu geram dan teruja untuk membawa mereka ke Genting Highlands. Terbayang-bayang dimata Sam akan tubuh Sasi tanpa seurat benang terlantar di atas tilam empuk Hotel Apartment yang akan menjadi lokasi bermalam mereka di Genting Highlands itu nanti.

Sam terpaksa membawa rakannya bernama Along untuk menemani operasi di Genting Highlands untuk berkongsi kos bercuti di sana nanti. Masing-masing telah merancang berbagai cara untuk membuat pengalaman pertama mereka di Genting Highlands nanti.

Untuk mengurangkan kos dan menjimatkan duit makan mereka perlu membawa makanan seperti meggi dan air 3+1 sebagai makanan tambahan mereka di pusat pelancongan sejuk itu.

Hari yang dinantikan telah tiba untuk membawa Sasi dan Putri ke puncak Genting Highlands dengan kereta Honda Civic milik Along. Putri dibawa untuk menemani Sasi dan akan menjadi pasangan Along sebagai upah kerana meminjam keretanya untuk bercuti ini.

Putri seorang gadis yang sedikit gempal juga berkulit sedikit gelap tetapi mempunyai dada yang besar mungkin bersaiz C. Ini membuatkan Along tidak sabar lagi untuk sampai dan tidur di Hotel Apartment yang telah mereka tempah sebelum ini.

Ini akan menjadi pengalaman pertama Along untuk tidur sebumbung dengan perempuan dalam seumur hidupnya. Along bukanlah seorang lelaki yang sosial yang tidak pernah mempunyai rakan wanita malah jauh sekali teman wanita. Peluang untuk bercuti bersama Putri pasti akan digunakan sepenuhnya nanti. 

Mungkin juga akan menjadi malam pertama dirinya bersama gadis dan bersedia untuk kehilangan keterunaan yang dijaganya selama ini.

Sebelum ini Along hanya menonton video yang terdapat dalam twittee untuk memuaskan nafsu dan melancap di dalam tandas rumah sewa nya. Akhirnya dia mungkin akan dapat melihat sendiri didepan matanya tubuh gadis yang berbogel di depan matanya.

Along sangat teruja untuk melihat bentuk kemaluan anak dara yang kebiasaannya dia lihat dalam video 3gp. Tak sabar rasanya dia nak lihat darah dara apabila dia tebuk nanti. Bermacam-macam jenis skil yang dia ingin lakukan bersama Putri nanti. Pelbagai imaginasi yang keluar dalam otak pikiran kuning Along.

Tiba-tiba......Dammmnnnnnnn bunyi kuat yang menyakitkan telinganya....

*Bersambung nanti*