Gempar Gambar Wanita Mengandung Jadi Alat Pemuas Nafsu Lelaki

BLogTips
Wanita atau perempuan adalah makhluk yang diciptakan seksi walau dalam ape pun bentuk penampilan mereka samada berkulit cerah atau gelap, sempurna atau cacat mereka tetap mempunyai daya tarikan kepada golongan lelaki.

Inilah kehebatan penciptaan makhluk yang bergelar wanita yang dikatakan dicipta dari tulang rusuk golongan lelaki sebagai peneman disisi para lelaki.
Kini isu yang terbaru dari posting seorang pengguna twitter adalah mengenai penggunaan gambar wanita mengandung yang menjadi bahan untuk lelaki gila seks untuk memuaskan nafsu serakah mereka.

Pelbagai reaksi telah di cetuskan oleh netizen dalam posting twitter tersebut samada menyalahkan wanita mengandung atau lelaki yang gila seks.

Bagaimanapun apabila berhadapan isu seperti ini agama telah menasihati umatnya supaya kembali kepada Al-Quran dan Sunnah sebagai seorang yang beragama islam. Dalam agama islam kedua dua pihak bersalah dalam hal ini.

Wanita mengandung atau yang normal perlu sedar bahawa dalam dunia ini terdapatnya manusia yang jahat dan juga yang baik. Tiada manusia yang sempurna untuk jadi pelindung kepada wanita atau yang akan menundukkan pandangan mereka bila melihat wanita.

Apabila manusia telah menggunakan teknologi untuk menghebahkan diri sendiri untuk tontonan khalayak umum maka mereka perlu sedar sesiapa sahaja berhak menggunakan gambarnya untuk disimpan. Oleh itu pastikan gambar yang ambil tidak perlu share kepada umum untuk elak perkara sedemikian berlaku.

Masalah juga bila manusia sekarang semua benda hendak di pertontonkan pada orang awam. Memang takboleh nak simpan untuk diri sendiri ke?

Boleh juga tetapkan setting private untuk tontotan pihak yang dibenarkan sahaja. Sekian nasihat dari pihak admin.

Apa kata anda?