Video Remaja Kedah Mabuk Hilang DARA Di Malam Merdeka Tersebar Di Twitter?

firaz
Sambutan malam kemerdekaan pada 31 Ogos setiap tahun adalah antara yang ditunggu-tunggu oleh sebahagian remaja di Malaysia terutama golongan rempit yang mengbonceng motosikal untuk berpesta hingga ke pagi buta.

Selain dari semangat ingin menyambut kemerdekaan negara, mereka juga mempunyai pelan perancangan yang lebih menyeronokkan di usia remaja yang mempunyai gelodak nafsu yang tinggi tanpa memikirkan kesan perbuatan mereka.

Projek akikah gadis rempit yang dipanggil bohsia adalah projek turun temurun di amalkan oleh golongan remaja rempit ini.

Terkini telah tersebar dua buah video yang dirakam oleh golongan ini dalam twitter yang menunjukkan hubungan seks antara seorang remaja perempuan dengan beberapa remaja lelaki. Malah video tersebut jelas kelihatan remaja perempuan keletihan dikerjakan oleh remaja lelaki yang ramai tersebut.

Sebuah video lagi menunjukkan seorang remaja perempuan kelihatan seperti mabuk atau tidak sedar sedang diperkosa beramai-ramai oleh remaja lelaki. Dari suara rakaman video tersebut jelas mempunyai dialek dari negeri utara Malaysia.

Video mereka ini masih tersebar di dalam twitter yang telah diretweet beribu kali oleh pengguna twitter.

Masalah ini akan terus berlanjutan sampai bila? tepuk dada tanya hati anda.

Inginkan video mereka? klik disini.