"Alami Ketagihan Seks Melampau"- Ini Padah Apabila Ibu Bapa Tak Asingkan Tempat Tidur Anak

firaz
"Alami Ketagihan Seks Melampau"- Ini Padah Apabila Ibu Bapa Tak Asingkan Tempat Tidur Anak. Selain mengajak anak makan, salah satu perkara yang bukan mudah untuk dilakukan oleh mak ayah adalah mengasingkan tempat tidur anak.


Maklumlah apabila sudah mencapai umur 4 tahun ke atas baru nak asingkan tempat tidur, agak ‘liat’ sedikit perlakuan anak untuk menuruti arahan kita. Penting untuk ibu bapa tahu bahawa pengasingan tempat tidur anak perlu diberi perhatian sejak mereka berusia bawah 3 tahun lagi kerana proses ‘terbiasa’ akan mengambil masa.

Seperti apa yang dikongsikan ini, si suami berkongsikan kisah isterinya yang berhadapan dengan pesakit yang mengalami ketagihan seks yang melampau walaupun baru berumur 21 tahun. Rupa-rupanya angkara tidak mengasingkan tempat tidur sejak dari kecil!

Isteri sambung lagi, “Keinginan dia nak melakukan seks hampir hari-hari. Dan sekali buat, dia mampu bertahan selama 8 jam. Kalau 6 jam tu kira minimum. Jadi dia perlu cari ramai lelaki. Hari ini orang lain, esok orang lain.” Terkejut betul saya. “Jadi apa yang membawa dia ke hospital?” Saya tanya lagi.
“Oh dia jadi kemurungan. Kadang-kadang dia terfikir juga macam mana kalau dia berterusan macam tu. Dia tahu salah tapi dia tak dapat nak kawal kehendak dia sendiri. Bila jadi kemurungan sangat, dia akan kunci diri dalam bilik 2,3 hari. Waktu tu sahaja dia tak cari lelaki untuk lakukan hubungan,” jelas isteri.

Baca Seterusnya Disini
Tags