Remaja Universiti Berusia 22 Tahun Jadi Mangsa Pemuas Nafsu Ustaz Pengamal Perubatan Islam

firaz
Kerana taasub dan cinta terhadap seorang lelaki berperwatakan alim, seorang wanita sanggup menyerahkan jiwa raga semata-mata untuk menjadi isteri lelaki tersebut.

Bagaimanapun, selepas melalui azab dikurung selama dua tahun dan dijadikan pemuas nafsu, dia nekad menceritakan sisi sebenar lelaki terbabit kepada isterinya untuk memastikan tiada lagi mangsa yang terperangkap dengan ayat cinta lelaki berkenaan.

Mereka kini bekerjasama membongkar kegiatan songsang lelaki berusia 48 tahun yang mempunyai hubungan sulit dengan ramai wanita termasuk artis selepas membuat aduan di beberapa jabatan agama.

Bagi Hani, 22, tiada apa yang lebih melegakan apabila usaha kerasnya untuk bertemu dengan isteri lelaki berkenaan membuahkan hasil kerana dia sudah tidak tahan diperlakukan sebagai hamba seks selama ini.

Saya mengenali lelaki itu selepas diperkenalkan seorang ahli keluarga yang membawa saya berjumpa untuk berubat ekoran masalah kesihatan. Esoknya, saya mula rasa pelik apabila asyik teringatkan dia dan naluri untuk hidup bersama dengannya begitu kuat.


Kisah Jadi Hamba Seks Seterusnya Disini
Tags