Kempen BMF Pusat Beli Belah Online Muslim Sepenuhnya Kini Dilancar

firaz
Lazada adalah syarikat milik luar di China. Shopee adalah  milik syarikat Singapore dan mendapat suntikan pelaburan daripada Khazanah
Apa masalahnya mereka ini syarikat milik luar?
Tak ada masalah, tapiii persoalan yang patut kita tanya ialah:

Kenapa Tiada Syarikat Milik Kita?

Kenapa tiada syarikat muslim yang besar seperti ini?

Jadi untuk menyediakan peluang mencari barang2 keperluan muslim,

Dengan ini kami memperkenal :

Hayib.com– “Muslim Friendly Marketplace”

Jom kita sama-sama realisasikan https://hayib.com sebagai platform pertama pasarkan produk Muslim secara online. Kita himpunkan seluruh usahawan muslim di sini.

Tujuannya adalah untuk kita senang membeli produk muslim. Very easy to use bila semua yg listed dalam Hayib.com ini dijamin Halal dan Toyyib.

Apakah Keunikan Hayib.com ;

1. Muslim Entrepreneurs Hub. Kita menghimpunkan seluruh sellers dan produk dari kalangan muslim. Kita dapat kuatkan ekonomi Islam di Malaysia dan di peringkat global.

2. Setiap transaksi yang berlaku di Hayib.com , 1% akan disumbangkan kepada Ummah Fund dalam usaha untuk berkongsi keuntungan dengan komuniti setempat.

3. Kami akan fokus barang keperluan harian dan bulanan. Bayangkan jika satu keluarga berbelanja sebulan RM 1000 untuk keperluan isi rumah, dan 1 juta Muslim di Malaysia menggunakan Hayib.com, maka ia akan menghasilkan jualan sebanyak RM1 Billion oleh peniaga Islam.

4. Kami memperkenalkan bahagian“Food Suppliers” yang mengumpulkan semua pembekal bahan mentah untuk disediakan kepada para peniaga bisnes makanan. Pembekal itu termasuklah penternak ayam lembu, petani, peladang yg boleh supply bahan makanan seperti ayam, ikan, sayur dan buahan dgn harga borong. Hasilnya, kita dapat mengawal ekonomi makanan bermula dari ladang sehingga ke meja makan. Semuanya hasil tangan orang Islam.

5. Ethical Merchant. Sistem jual beli yang beretika dan mengikut ajaran Islam.

Sertai Hayib.Com disini