Remaja Di Ikat Sebelum Di Paksa Melayan Nafsu Lelaki Yang Dikenali

firaz
0

Pagi ini cuaca sejuk sekali, hujan renyai-renyai turun sejak tengah malam.  Tidurku dikejutkan dengan bunyi bising salakan anjing yang sahut-sahutan di belakang apartment ku. Aku cuba menekup telinga supaya boleh menyambung semula tidur ku. Namun usahaku hanya sia-sia, suara salakan anjing terasa makin kuat seperti berada dibawah katilku.



Aku cuba menjerit memanggil ibu dan bapa ku tapi tiada suara yang menyahut panggilan ku. Baru ku sedar aku bersendirian di rumah sewa ku ini. Aku cuba bangun dari katil tetapi terasa berat seperti kaki dan tangan ku di ikat di penjuru katil.


 Aku membuka mata  dengan perlahan-lahan dan melihat bilik ku masih sama seperti dulu. Memang benar kaki dan tangan ku terikat dengan tali di penjuru katil. Aku cuba melepaskan ikatan dengan menggerakkan pergelangan tangan dan kaki namun usahaku sia-sia sahaja. Tiba-tiba aku terdengar suara bisikan di cuping telinga ku.



“Jangan bergerak dan bersuara jika kamu ingin selamat”


Jelas suara garau di cuping telinga ku. Sepertinya aku mengenali suara tersebut.  Ini mengingatkan aku kepada zaman remaja ku di kampung. Telah lama aku merantau ke ibu kota mencari pekerjaan dan untuk melupakan kisah hitam ku di kampung.



Kenapa sekarang suara yang menyebabkan aku melarikan diri ke ibu kota boleh berada dalam rumah ku. Kenapa aku di ikat? Siapakah yang mengikat ku?

 

“Siapa KAMU!! Kenapa aku di ikat? Macamana kamu masuk dalam rumah ku”

Bentakku dengan keras. Berjaya juga aku mengumpul tenaga untuk bertanya.

 


“Aku merindui kamu, Sayang”

“Sudah lama kita tidak berasmara seperti dulu sayang


Tiba-tiba aku merasa tangan yang kasar merayap ke celah kelangkang paha ku. Aku cuba merapatkan paha tapi ikatan tali pada kakiku menghalang usahaku untuk merapatkan paha ku.


Perlahan-lahan seluar tido ku di londehkan oleh lelaki yang wajahnya masih tidak dapat ku lihat kerana bilik ku yang gelap.


“Tolong..jangan apa-apakan ku” rayu ku dengan suara yang sayu.


Aku hampir menitiskan air mata. Kejadian hitam di kampung waktu remaja dulu kembali dalam ingatan ku. Di paksa melayan nafsu seorang lelaki yang dikenali selama bertahun-tahun sejak berumur 15 tahun terlalu perit untuk diulang semula. Selepas tamat sekolah tingkatan 5 aku terus melarikan diri dari kampung dan menuju ke ibu kota semata-mata untuk menyelamatkan diri dari terus jadi mangsa nafsu buas seorang lelaki.

Bersambung

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)