Faisal Halim Bersemangat Untuk SIUUU Di Johor Esok

firaz
0

Faisal Halim, penyerang Selangor FC, menunjukkan semangat juang yang tinggi apabila berjaya menjaringkan gol penting melawan Johor Darul Ta'zim (JDT) pada perlawanan separuh akhir Piala FA yang berlangsung di Stadium Sultan Ibrahim, Iskandar Puteri, esok.


Live Streaming Game Worldwide Football


Gol tersebut membantu pasukannya mengekalkan harapan untuk mara ke peringkat akhir pertandingan tersebut. Faisal Halim berkata, dia bersyukur dapat memberikan sumbangan kepada pasukannya dan berharap dapat mengekalkan prestasi cemerlang pada perlawanan seterusnya. 


Dia juga memuji kerjasama dan sokongan rakan sepasukannya yang memberi motivasi kepadanya untuk bermain dengan lebih yakin dan agresif. Faisal Halim menambah, dia tidak akan bersikap terlalu puas hati dengan pencapaiannya dan akan terus berusaha keras untuk meningkatkan kemahiran dan tekniknya sebagai seorang penyerang.


Dia berharap dapat membantu Selangor FC meraih kejayaan pada musim ini dan mengembalikan kegemilangan pasukan itu sebagai salah satu kuasa besar dalam bola sepak Malaysia.


Berikut contoh artikel jika FH mampu jaringkan gol esok.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)