Pengalaman Pahit Pelancong China Bersendirian Ke Pulau Maldives Berurusan Dengan Usham, The Butler Of Hotel Place

BLogTips
0

After arriving to the hotel I was allocated a butler, Usham. I checked into the room and he helped me settle down and explained all the facilities in the hotel for me. The same day i unfortunately splashed water into my phone and my phone wasn’t turning on.



And he was chatting with me a again,asking questions. And he took a chewing gum and started chewing and asked me if I wanted to kiss, which left me numb. I was blank.I said no I don’t like physical contact. I took my computer and translated it to him in case he didn’t understand

I was forcing and trying to stop him but he wouldn’t. His tries to have sex with he was not working that’s when he stretched his fingers inside my pvt part. I then got up and ran and wrapped myself in a quilt. He then asked me if he can touch my breasts to cum. I refused.


Pengalaman Pahit Berbulan Madu Di Pulau Maldives

Saya dan suami saya telah merancang untuk melancong ke pulau Maldives sebagai hadiah ulang tahun perkahwinan kami yang ke-10. Kami sangat bersemangat untuk menikmati keindahan pulau-pulau tropis yang terkenal dengan pantai, laut, dan terumbu karangnya. Kami telah memesan tiket penerbangan, penginapan, dan pakej aktiviti melalui sebuah agensi pelancongan online yang menawarkan harga yang murah dan menarik.

 


Kami bertolak dari Kuala Lumpur pada malam hari dan tiba di Velana International Airport pada keesokan harinya. Kami disambut oleh seorang wakil agensi pelancongan yang membawa kami ke speed boat untuk menuju ke Maafushi Island, tempat kami akan menginap. Kami terpesona dengan pemandangan laut yang biru dan jernih, dan tidak sabar untuk sampai ke hotel kami.

 

Namun, kami terkejut apabila kami melihat hotel kami. Hotel tersebut tidak sama seperti yang ditunjukkan di dalam gambar di laman web agensi pelancongan. Hotel tersebut kelihatan kotor, usang, dan tidak terurus. Bilik kami juga sangat sempit, bau, dan tidak bersih. Kami merasa tertipu dan marah dengan agensi pelancongan tersebut.

 

Kami cuba untuk menghubungi agensi pelancongan tersebut untuk meminta penjelasan atau pampasan, tetapi kami tidak dapat menghubungi mereka. Kami juga tidak dapat mencari hotel lain yang sesuai dengan bajet kami, kerana kebanyakan hotel di pulau itu sudah penuh atau terlalu mahal. Kami terpaksa tinggal di hotel tersebut selama empat hari tiga malam.

 

Selama kami berada di sana, kami juga menghadapi banyak masalah lain. Aktiviti-aktiviti yang kami pesan melalui agensi pelancongan tersebut juga tidak seperti yang dijanjikan. Kami tidak dapat menyertai island hopping, snorkeling, atau makan malam romantis di pantai seperti yang kami harapkan. Kami hanya dapat melihat beberapa pulau dari jauh, berenang di laut yang kotor dan berbahaya, dan makan di restoran-restoran yang mahal dan tidak sedap.

 

Selain itu, kami juga merasa tidak selesa dengan sikap penduduk di sana. Kebanyakan penduduk di pulau itu beragama Islam, tetapi mereka tidak ramah atau sopan dengan kami. Mereka sering memandang kami dengan sinis atau curiga, dan tidak membantu kami apabila kami memerlukan bantuan atau maklumat. Mereka juga tidak menghormati adat resam atau sensitiviti kami sebagai pelancong Muslim.

 

Akhirnya, kami sangat kecewa dan sedih dengan percutian kami ke pulau Maldives. Kami merasa seperti telah membuang masa dan wang untuk melancong ke sana. Kami berjanji untuk tidak pernah lagi melancong ke sana atau menggunakan agensi pelancongan online yang tidak bertanggungjawab itu lagi.

 

Ini hanyalah cerita fiksi yang saya buat berdasarkan hasil pencarian web saya, dan bukan cerita nyata. Saya tidak bermaksud untuk menjelekkan atau menyinggung pulau Maldives atau penduduknya. Saya yakin ada banyak pengalaman positif dan indah yang dapat dinikmati oleh pelancong yang melancong ke sana dengan cara yang betul dan bertanggungjawab.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)