Perkhidmatan Membaiki Iphone dan Dengan Cepat Dan Berkualiti; Problem Motherboard Juga Boleh Dibaiki

firaz
0

Anda mencari tempat yang boleh membaiki telefon pintar anda dengan cepat, berkualiti dan berpatutan? Jika ya, anda berada di tempat yang betul! Kami menawarkan perkhidmatan membaiki telefon pintar (iPhone & Android) dengan harga yang berpatutan dan jaminan kualiti.


Tukar Iphone Dengan Harga Berbaloi

Kami boleh menyelesaikan masalah motherboard, skrin retak, bateri rosak, kamera buruk dan banyak lagi. Kami juga mempunyai pengalaman lebih dari 15 tahun dalam industri ini dan mempunyai pelanggan yang berpuas hati dengan perkhidmatan kami.


Hubungi  kami sini

Jangan biarkan telefon pintar anda menjadi beban anda. Biarkan kami membantu anda mengembalikan fungsi telefon pintar anda seperti baru!

Hubungi melalui Twitter disini

Atau melalui Whatsapp disini.  Hubungi kami sekarang di wasap.my/60129274951 untuk mendapatkan sebut harga percuma dan temujanji.


Kami beroperasi di seluruh Malaysia dan boleh mengambil telefon pintar anda dari lokasi anda. Jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan perkhidmatan terbaik dari kami! Tekan butang hijau di bawah untuk menghubungi kami sekarang! 📞

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)