Port Baru Skyline Luge Gamuda Gardens Yang Pertama Di Malaysia

firaz
0

Anda mencari pengalaman yang menarik dan mengasyikkan di Malaysia? Jangan lepaskan peluang untuk mencuba Skyline Luge Gamuda Gardens, Rawang, Selangor - atraksi luge pertama di Malaysia yang akan dibuka pada tahun 2023! 🎉



Skyline Luge adalah aktiviti yang memanfaatkan daya graviti untuk meluncur ke bawah bukit dengan menggunakan kereta luge yang direka khas. Anda boleh memilih antara empat trek yang berbeza, setiap satu dengan ciri-ciri unik seperti selekoh rambut, terowong yang mengujakan dan cerun yang menurun. Anda juga boleh mencuba Skyline Hyfly, sebuah aktiviti zipline yang meluncur sekeliling beberapa sudut dan berakhir dengan jatuh bebas pilihan untuk pencinta sensasi. Selain itu, anda juga boleh menikmati pemandangan indah Gamuda Gardens dan landskap semula jadi sekitarnya dengan Skyride, sebuah kereta gantung yang menawarkan pengembaraan santai dengan pandangan mata burung.


Skyline Luge Gamuda Gardens adalah salah satu tarikan utama di Gamuda Gardens City Centre - sebuah hab komersial dan hiburan yang terletak di dalam bandar raya Gamuda Gardens. Di sini, anda juga boleh menemui Play Park, yang menawarkan pelbagai aktiviti rekreasi basah dan kering serta ruang peruncitan terbuka. Anda juga boleh membeli barangan eksklusif di kedai runcit kami atau mengisi perut anda di mana-mana kafe kami.



Jika anda ingin menginap lebih lama dan menikmati semua kemudahan yang ditawarkan oleh Skyline Luge Gamuda Gardens, anda boleh memesan penginapan di salah satu hotel atau resort berdekatan. Anda juga boleh mendapatkan promosi hebat dari Klook, sebuah platform tempahan pelancongan dalam talian yang menawarkan diskaun dan tawaran istimewa untuk pelbagai aktiviti dan penginapan di Malaysia.


Jadi tunggu apa lagi? Segera rancang percutian anda ke Skyline Luge Gamuda Gardens dan sertai kami untuk pengalaman yang tidak akan anda lupakan! 😍

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)