Hebahan Jawatan Penolong Jurutera Di Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) Kemasukan Segera

firaz
0

Anda seorang yang berminat dengan bidang kejuruteraan? Anda ingin menyumbang kepada pembangunan pendidikan di negara anda? Anda mencari peluang kerjaya yang menarik dan bermakna? Jika ya, anda mungkin sesuai untuk jawatan Penolong Jurutera di Pejabat Pendidikan Daerah!


Mohon Jawatan Disini

Jawatan Penolong Jurutera adalah jawatan yang bertanggungjawab untuk merancang, menyelia, menyelaras dan melaksanakan kerja-kerja kejuruteraan awam dan mekanikal di Pejabat Pendidikan Daerah.


Anda akan bekerjasama dengan pelbagai pihak seperti kontraktor, konsultan, pengurus projek, pegawai kerajaan dan pihak berkuasa tempatan untuk memastikan kerja-kerja kejuruteraan dilaksanakan dengan cekap, berkualiti dan selamat.


Rahsia Membuat Resume Yg Disukai Majikan


Anda juga akan terlibat dalam penyediaan dokumen-dokumen teknikal, perolehan perkhidmatan dan bekalan, penyelenggaraan aset dan kemudahan, serta pemantauan prestasi dan anggaran.


Jawatan Penolong Jurutera memerlukan anda mempunyai kelayakan minimum Diploma dalam Kejuruteraan Awam atau Mekanikal dari institusi yang diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia.


Anda juga perlu mempunyai pengalaman sekurang-kurangnya dua tahun dalam bidang yang berkaitan, serta kemahiran komunikasi, penyelesaian masalah, kerjasama pasukan dan pengurusan masa yang baik.


Anda juga perlu bersedia untuk bertugas di mana-mana Pejabat Pendidikan Daerah di seluruh negara.


Jika anda berminat untuk memohon jawatan Penolong Jurutera di Pejabat Pendidikan Daerah, sila hantar resume ke email berikut;

Sekiranya terdapat rakan/ kenalan (lulusan Diploma Kejuruteraan) yang berminat nak mohon jawatan Penolong Jurutera, JA29/30 Lantikan Kontrak, mohon emelkan resume segera ke sitisarahas@moe.gov.my dan muizzuddin.zulkapli@moe.gov.my


Untuk maklumat lanjut mengenai syarat-syarat kelayakan, cara permohonan, tarikh tutup permohonan dan proses temuduga boleh berhubung melalui email tersebut.

 

Jangan lepaskan peluang ini untuk menjadi sebahagian daripada pasukan yang komited dan profesional dalam menyumbang kepada pembangunan pendidikan di negara anda!👷‍♂️👷‍♀️

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)