Neelofa Selamat Melahirkan Anaknya Semalam?

firaz
0

Neefola, seorang wanita yang terkenal di media sosial dengan kecantikan dan keceriaannya, telah selamat melahirkan bayi perempuan pada hari Jumaat, 14 Julai 2023. Bayi yang diberi nama Neeza itu dilahirkan di sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur dengan berat 3.2 kilogram dan panjang 50 sentimeter.


Gambar Bayi Neelofa


Neefola berkongsi berita gembira itu di akaun Instagramnya dengan memuat naik beberapa gambar bersama suaminya, Nabil, dan bayi mereka yang comel. Dia juga menulis kapsyen yang mengucapkan syukur kepada Allah dan mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakan keselamatan mereka.


"Alhamdulillah, akhirnya kami dapat memegang cahaya mata kami yang sangat dinanti-nantikan. Neeza, ibu dan ayah sayang sangat-sangat kat awak. Terima kasih kepada semua yang mendoakan kami sepanjang proses kehamilan dan kelahiran ini. Semoga Allah membalas jasa baik kalian semua," tulis Neefola.



Rata-rata pengikut Neefola memberikan ucapan tahniah dan doa kepada keluarga bahagia itu. Ramai juga yang memuji kecantikan dan keserasian mereka bertiga. Antara komen-komen yang ditinggalkan adalah:


"Tahniah Neefola dan Nabil! Moga Neeza menjadi anak yang solehah, sihat, cerdik dan berbakti kepada ibu bapa."


"Comel sangat Neeza! Macam ibunya jugak. Semoga dipermudahkan segala urusan dan mendapat kebahagiaan dunia akhirat."


"Wow! Congrats guys! You are such a beautiful family. May God bless you and your baby with love and happiness."


Neefola dan Nabil telah berkahwin pada tahun 2021 selepas bertunang selama setahun. Mereka merupakan pasangan popular di media sosial dengan lebih daripada satu juta pengikut di Instagram. Mereka juga sering berkongsi aktiviti dan kisah hidup mereka di YouTube.


Kami mengucapkan tahniah kepada Neefola dan Nabil atas kelahiran bayi mereka yang comel. Semoga mereka sentiasa bahagia dan diberkati Allah.


Cerita ini hanyalah rekaan AI tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)