10 Pakej Prepaid Paling Berbaloi Tahun Ini

firaz
0

Berikut adalah 10 pakej internet 5G prepaid di Malaysia dan description:




- Digi Prepaid NEXT 5G: Menawarkan 30GB + 55GB internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan sosial tanpa had dengan hanya RM48 sebulan.


- U Mobile Prepaid NEXT UNLIMITED 40: Menawarkan 1TB internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan sosial tanpa had dengan hanya RM40 sebulan.



- Yes FT5G Unlimited Plan: Menawarkan internet 5G tanpa had tanpa had kelajuan, internet 4G tanpa had dengan kelajuan 7Mbps, panggilan tanpa had, dan hotspot 9GB dengan hanya RM30 sebulan.


- Yoodo 5G Booster: Menawarkan internet 5G tambahan dengan harga serendah RM3 untuk setiap pakej 4G yang dipilih, dengan pelbagai pilihan kuota dan kelajuan.


- Hotlink Prepaid 5G: Menawarkan internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan ganjaran tunai dengan hanya RM60 sebulan.


- Celcom Xpax 5G: Menawarkan internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan sosial tanpa had dengan hanya RM50 sebulan.


- Unifi Mobile 5G: Menawarkan internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan sosial tanpa had dengan hanya RM45 sebulan.


- Tune Talk 5G: Menawarkan internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan sosial tanpa had dengan hanya RM40 sebulan.


- redONE 5G: Menawarkan internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan sosial tanpa had dengan hanya RM35 sebulan.


- XOX 5G: Menawarkan internet 5G tanpa had dengan hotspot, panggilan tanpa had, dan sosial tanpa had dengan hanya RM30 sebulan.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)