Bekas Kekasih Jadi Adik Ipar, Sanggup Cari Masa Untuk..

firaz
0






hai. just nak mengadu. if admin post, thank you. and aku tahu confirm orang akan kutuk aku if admin post ni.

aku baru 5 bulan kahwin. and im happy, i love my husband so much. kenal setahun je then proceed nikah sbb kitorang both dah 35 (kitorang sebaya).

tapi, the problem is, adik ipar aku ni someone yg aku kenal zaman ds dulu. and no souls knew about it. adik ipar aku ni pun dah nikah setahun lebih tapi takde anak lagi. at first memang awkward la sbb zaman ds dulu pernah fuck semua. tapi dah 4-5 tahun lepas.

then, i found out he miss me a lot, and same goes to me. aku rindu nak fuck dgn dia. dia pun sama.

so setiap kali kitorang ada gathering whole family, mesti pukul 3-4 pagi kitorang akan terjaga and akan cari mana2 spot utk quickie. until now.

setiap minggu aku nak dia. and mind you, dia kata dia tkde anak lg sbb dia nak aku je. aku je dapat puaskan nafsu dia.

bila dia horny, dia tengok video kitorang fuck (ada rekod dulu) and masturbate. kalau wife dia, dia sekadar kiss or hug.

bila bini dia mintak, dia cakap dia penat. sampai wife dia accuse dia gay. ye lah deorang fuck sekali je masa minggu first nikah. then takde langsung dah.

tapi sebenarnya dia memang taknak langsung wife dia. ada je timing ngam, kitorang chat senyap2, cari tempat jap untuk quickie. memang thrill nak mamp. and we both like it a lot. gila kan?

depan2 kitorang tk bercakap sangat. banyak buat eye contact je. sebab risau kantoi. nafsu kitorang teruk.

even parents dia kt ruang tamu tengok tv, husband aku kt bilik air, wife dia kt bilik, dia akan tarik aku and finger. and sometimes aku follow dia pergi bilik air sebab nak

blowjob sampai dia cum kt mulut aku.

aku tahu aku salah, and dia pun tahu benda ni salah.

cuma we both love each other at the wrong time. aku

harap boleh undur masa, so aku boleh fix semua ni.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)