Terbeli Bitcoin Tanpa Sengaja, Akhirnya Jadi Jutawan Segera

firaz
0

(1) Apa Itu Luno Malaysia?

(2) Review Luno Malaysia - 9 Info 2023

(3) Jangan Beli Bitcoin Di Malaysia Cara Ini - 2023 

(4) Cryptocurrency di Malaysia: Bagaimana Untuk Beli & Jual Crypto Secara


Azman adalah seorang pekerja swasta yang berminat dengan pelaburan krypto. Dia telah mendengar banyak kisah kejayaan orang-orang yang menjana keuntungan besar dengan membeli dan menjual krypto di Malaysia. Namun, dia tidak tahu bagaimana untuk mula melabur dalam krypto secara sah dan selamat.


Suatu hari, dia terbaca artikel di internet tentang Luno, sebuah platform krypto exchange yang berlesen dan patuh syariah di Malaysia. Dia tertarik dengan kelebihan Luno, seperti proses pendaftaran dan penggunaan yang mudah, transaksi dalam MYR, caj transaksi yang rendah, dan sokongan pelanggan yang mesra. Dia juga terpikat dengan pelbagai jenis krypto yang berkualiti yang ditawarkan oleh Luno, seperti Bitcoin, Ethereum, XRP, dan lain-lain.


Azman memutuskan untuk mendaftar akaun Luno dengan menggunakan kod rujukan ini untuk mendapatkan RM25 Bitcoin percuma². Dia mengikuti langkah-langkah mudah untuk membuat verifikasi KYC dan deposit wang ke dalam akaun Luno melalui bank in atau FPX. Dalam masa yang singkat, dia sudah boleh mula membeli dan menjual krypto di Luno.


Azman memilih untuk melabur dalam Bitcoin, krypto yang paling popular dan berpotensi di dunia. Dia mempelajari asas-asas analisis teknikal dan fundamental untuk mengetahui bila masa yang sesuai untuk membeli dan menjual Bitcoin. Dia juga mengikuti perkembangan terkini tentang krypto di media sosial dan laman web berita.


Dengan menggunakan strategi yang bijak dan sabar, Azman berjaya mengaut keuntungan yang lumayan dengan berdagang Bitcoin di Luno. Dia gembira dengan hasil pelaburannya dan bercadang untuk melabur dalam krypto lain yang ada di Luno. Dia juga mengesyorkan Luno kepada rakan-rakan dan keluarganya yang berminat dengan krypto.


Azman merasakan yang Luno adalah platform krypto exchange yang terbaik di Malaysia. Dia berterima kasih kepada Luno kerana memberikan peluang kepadanya untuk melabur dalam krypto secara sah dan selamat. Dia berazam untuk terus belajar dan meningkatkan kemahiran pelaburannya dalam krypto.


Anda juga boleh menjadi seperti Azman. Jangan tunggu lagi, daftar akaun Luno sekarang dan nikmati kelebihan-kelebihan yang ditawarkan oleh Luno. Gunakan kod rujukan ini untuk mendapatkan RM25 Bitcoin percuma. Jom sertai komuniti krypto di Luno dan raih impian anda.

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)