Tonton Siaran Langsung Bola sepak EPL LaLiga SeriaA Secara Percuma Seumur Hidup

firaz
0

Bola sepak adalah sukan paling popular di planet muka bumi seluruh dunia. Hampir 1per3 penduduk muka bumi adalah peminat bola sepak.

Peminat bola sepak boleh dilihat apabila penganjuran Piala Dunia bermula. Berbondong bondong lah manusia keluar untuk menyokong dan menyaksikan acara piala dunia yang dianjurkan 4 tahun sekali.


Namun peminat bola sejati adalah peminat yang mengikuti rapat perkembangan bola sepak di liga utama dunia. English Premier League atau lebih dikenali sebagai EPL adalah liga yang paling popular diseantero dunia.

Liga yang bertapak di negara Britain ini di Anggota oleh pasukan yang paling popular iaitu Manchester United. Tapi itu dulu lah, sekarang dah jadi bahan kecaman oleh peminat bola lantaran kemampuan ManUtd yang semakin merosot. Kini ramai peminat Liverpool pula setelah berjaya merangkul kejuaraan liga pada tahun 2019/2020.

Liga di Sepanyol pula di kenali sebagai LaLiga. Pasukan paling popular pastilah Real Madrid dan Barcelona. Sekarang pun masih popular cuma kurang menyengat setelah Ronaldo berhijrah ke Jeventus manakala Messi tinggal bersendirian di Barcelona.

SERIA A pula adalah liga dari Itali. Di baris pasukan utama Jeventus, Ac Milan dan Inter Milan. Liga Italy nie tak best sangat sebab game play mereka slow. Tak macam liga Epl laju dan pantas.


So korang nak tahu ke cara nak tengok bola dari liga seluruh dunia secara percuma?

Ini lah keuntungan teknologi dari Android dan banyak syarikat televisyen mula membabitkan diri dalam siaran digital on the go. Sekarang semua syarikat TV mula beralih kepada siaran Iptv atau tv internet.

Keuntungan adalah ramai yang bijak pandai dalam dunia internet dapat memintas kod atau link iptv nie dan mencipta Android apps untuk di Tonton menggunakan peranti Android samada smartphone, smart TV atau Android Box.

Jadi jika anda ingin menonton siaran langsung sukan secara percuma, anda kenalah install apps ini dalam peranti pintar anda.

Kami tidak memiliki apps tersebut tetapi anda boleh download dan install apps tersebut di link yang diberikan. 

DOWNLOAD APPS FREE SPORT LIVE DISINI

Selamat menonton. 

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)