Isteri Bertudung Labuh Ditangkap Bersama 2 Lelaki Pakistan Di Rumah Sendiri Oleh Suami

firaz
0

Hati suami mana yang tidak hancur berkecai apabila di kejutkan dengan aktiviti songsang isteri sendiri yang berpewatakan muslimah. Hasrat untuk membuat suprise sempena ulang tahun ke 10 perkahwinan pada waktu tengahri akhirnya membongkarkan sisi gelap isteri yang dicintai.


"saya tak puas, awak cepat pancut" perkataan ringkas tapi padat yang di ucapkan isterinya apabila ditanya punca dia bersama dengan warga Pakistan yang di baru dikenali itu.


Mengikut kajian majoriti punca penceraian di kalangan pasangan rumahtangga di negara ini adalah kurang komunikasi mengenai hubungan di atas ranjang. Serta sikap kurang peduli pasangan mengenai kepuasan pasangan masing masing. Maka timbul lah kes "mencari makan luar" seperti yang berlaku pada pasangan tersebut.


Setiap orang perlu mempunyai ilmu dalam hubungan seksual terutamanya yang telah berkahwin. Jumlah anak yang ramai bukan lah bukti kepuasan seksual telah ditunaikan. Walaupun mempunyai masalah "cepat pancut" bukan lah alasan untuk tidak memuaskan nafsu pasangan sendiri.


TEKNIK MUDAH MEMUASKAN NAFSU LELAKI ATAU WANITA KLIK DISINI


Masalah cepat pancut adalah perkara yang biasa berlaku pada lelaki di negara ini. Antara punca utama cepat pancut adalah di sebabkan aktiviti "onani" pada zaman remaja atau sebelum kahwin.

TIPS UNTUK MENGATASI MASALAH CEPAT PANCUT ATAU PRA MATANG KLIK DISINI.

Setiap lelaki perlu tahu untuk menjaga senjata "penis" dan memastikan ianya sentiasa tajam dan bersedia untuk beraksi dengan hebat apabila diperlukan.

Berikut adalah tips ringkas untuk memastikan senjata tidak mudah patah atau terkulai layu.

1. Pastikan tidak tidur dengan seluar underwear yang ketat. 

2. Pastikan kedudukan penis menghadap keatas setiap masa kecuali waktu tidur.

3. Senaman ringkas setiap hari untuk melancarkan peredaran darah. Klik disini untuk tutorial urusan dan senaman batang "penis".

Catat Ulasan

0Ulasan

Catat Ulasan (0)